AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Jeg har hatt lette celleforandringer I litt over 7 mnd... Som ikke går tilbake av seg selv. Detter hpv virus. Jeg er nå gravid, å gynekologen vil sende meg til sykehuset for flere tester. Har noen erfaring med dette? Jeg er så livredd nå😭😭😭 Anonymkode: 30bc5...d60
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 Jeg hadde grove celleforandringer som jeg fant ut av et par dager før jeg fikk positiv graviditetstest. Ble derfor fulgt opp under hele graviditeten med celleprøver og biposier før jeg ble konisert etter fødselen. Det gikk helt fint, har hatt fine celleprøver på kontroll i flere år etter dette. Anonymkode: 843a9...191
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 Hadde lette celleforandringer gjennom hele svangerskapet. De sjekket opp igjen på 6-ukers kontrollen og igjen 3 måneder etter. Da var de litt forverret så ble innkalt til konisering. Men det skal være krise hvis de må gjøre noe drastisk under graviditeten men FLOTT at de har kontroll på det Anonymkode: 8aa82...914
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå