Gå til innhold

Æsj han kommer i vasken på badet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes det er utrolig ekkelt at han runker og kommer i vasken. Jeg pusser jo tenna osv  der. Og jeg er ikke en av de som liker cumshot for og si det sånn. Er dette normalt? 

Anonymkode: cc1ac...d2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe, han får sprute hvor han vil. 😊

Anonymkode: ada8b...395

• Liker 17
Skrevet (endret)

Er vel litt rart. Bør nok sprute i do, på seg selv, deg eller inni i deg. Kanskje litt papir eller et håndkle er bedre 🙂

Endret av OxBall
  • Liker 2
Skrevet

Er vel helt ok så lenge han vasker opp etter seg. Hvis det ligger spermrester i vasken er det litt ekkelt.

Anonymkode: 7fd85...ef3

• Liker 16
Skrevet

Øh.. Dypper du tannbørsten i vasken når du pusser? Han skyller vel av servanten når han er ferdig? Bedre det enn i gardiner eller som flekker på lakenet du ikke var forberedt på ;) Men hvis du hjelper til kan du jo styre hvor han skal komme ;)  

Anonymkode: 38ab7...390

• Liker 10
Skrevet

Er vel koblet til vann på servanten? 

Anonymkode: bcd0c...171

• Liker 12
Skrevet

Helt enig! Han burde komme i hånden sin og sleike det i seg i stedet, som normale mannfolk gjør!

Anonymkode: 7092b...bce

• Liker 3
Skrevet

Synes du det er normalt? Så lenge han vasker etter seg så er vel det greit nok for deg... Jeg har ikke sjans til å treffe vasken, spruten går som regel over og utover speilet. Nei det griseriet orker jeg ikke mere, da spruter jeg heller ut vinduet😅

Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer said:

Synes du det er normalt? Så lenge han vasker etter seg så er vel det greit nok for deg... Jeg har ikke sjans til å treffe vasken, spruten går som regel over og utover speilet. Nei det griseriet orker jeg ikke mere, da spruter jeg heller ut vinduet😅

🤨 ut vinduet faktisk.

Anonymkode: 7ea61...446

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, Bamseklemmer said:

Håper du bor på privat tomt.

Anonymkode: 87fa6...4fe

• Liker 4
Skrevet

Altså, hvis han hadde vasket godt nok så hadde ikke jeg visst det en gang. Men i går var det klumper oppover vasken med sperm, og jeg er ærlig ikke glad i sperm. Jeg syntes det er ekkelt og vaske bort etter han, hadde det vært et håndkle for all del hadde jeg bare slengt det i vaskemaskin uten og se på det. Syntes det er bedre når han kommer på seg selv, eller inni meg. Men altså jeg kan ikke ha sex i tide og utide heller. 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

😂😂😂

• Liker 3
Skrevet

Griset fra tennene er da mye mer urenslig.

Anonymkode: 59d79...21e

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Griset fra tennene er da mye mer urenslig.

Jeg har da ikke sagt noe annet jeg da, bare er ikke veldig glad i slimete og klumpete sperm rett ved ting jeg putter i kjeften Og andre hygiene produkter. Han har aldri kommet i kjeften eller trynet mitt av en grunn. 

• Liker 2
Skrevet

Er det bedre at han kommer på kjøkkenbenken ?

Anonymkode: c5db9...fdc

Skrevet

Det er helt normalt at damer ikke liker at mannen kommer ja. De får noia når han spruter.

Skrevet

Du kan jo bare si det til ham da! "Du. Gidder du å skylle av vasken etter deg? Det er ikke så kos å se på ;)) Eller: "Hva er de greiene i vasken?? Jeg vasket den jo i går så du kan gjerne se over en ekstra gang når du har vært på badet" Eller "Jeg vet du runker på badet men tørk opp etter deg". Kommunikasjon er fint :)

Anonymkode: 38ab7...390

• Liker 12
Skrevet

Men altså, skrubber du vasken med tannbørsten siden det er et problem? Så lenge han skyller det bort så ser jeg virkelig ikke problemet. 

Anonymkode: fdc7f...d08

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er helt normalt at damer ikke liker at mannen kommer ja. De får noia når han spruter.

Rett og slett toskeskap. Fatter ikke at det går an å være så fintfølende på alt.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det bedre at han kommer på kjøkkenbenken ?

Anonymkode: c5db9...fdc

Vasken på badet.

Just now, Hr. Aktiv said:

Hun sier at han kom i vasken uten å rengjøre vasken etterpå.

Anonymkode: 87fa6...4fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...