AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Vi skal gifte oss etter 15 år sammen, og nå tyder veldig mye at det blir en enkel vielse med de nærmeste til stede. Jeg har sett litt på brudekjoler, men ser at jeg ønsker meg en enkel en, som samtidig passer til et bryllup (altså ikke bare en formell vanlig kjole). Har sett på Cecilie Melli sine som jeg synes er veldig fine, men selv er jeg høy, bredskuldret og atletisk med relativt stor byste og relativt smal midje. Funker dårlig med de fleste enkle og romantiske kjoler da, som ser ut som de best passer små og nette bruder. Tips? Så ville jeg blitt veldig glad! ❤️ Anonymkode: 5ac59...e72
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 For å vise hva jeg mener synes jeg bohemske kjoler er veldig fint. Men med ryggtavle som en bryter vil jeg nok se veldig utilpass ut. Er ikke spesielt trent heller, er født sånn. Og får helt dårlig selvtillit av å prøve kjoler... https://www.brudekjolen.no/disse-fem-bohemkjolene-maring-du-faring-med-deg.html# Anonymkode: 5ac59...e72
Maleficenta Skrevet 18. september 2020 #4 Skrevet 18. september 2020 Den er kanskje best for noen med liten byste kanskje? Vet ikke. Men passer fint for noen som er bredskuldra
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #5 Skrevet 18. september 2020 8 minutter siden, Maleficenta skrev: Den er kanskje best for noen med liten byste kanskje? Vet ikke. Men passer fint for noen som er bredskuldra Veldig vakker, men den passer nok best for noen med litt mindre byste ja. Jeg kler sjelden at gensere ikke har noe utringing eller rund utringing. Da ser jeg bare veldig tjukk ut. Har pleid å kle at jeg har båthals/ganske bare skuldre, v-utringing, halterneck eller til en viss grad dyp utringing. Ellers liker jeg godt gensere med trekvartlange ermer. Har sett litt på disse, men de er ofte tildekket til halsen. Anonymkode: 5ac59...e72
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #6 Skrevet 18. september 2020 Jeg er over gjennomsnittet tennisinteressert, og når du sir høy, atletisk og brede skuldre tenker jeg umiddelbart på Maria Sharapova. Jeg husker denne kjolen som kler henne veldig IMO - og har sett henne i mye annet som ikke kledde henne, især pga. skuldrene. Kanskje noe i samme snitt (men lengre) vil passe deg? (Stoffet har foldet seg på den ene skulder, den er ikke asymmetrisk). (Bildelenke) Anonymkode: c3f50...8f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå