kamo99 Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Nå i det siste har sjefen blitt sur for hver minste ting. Jeg jobber på et gatekjøkken og her om dagen fikk jeg kjeft fordi jeg hadde glemt å ta opp noen burgerbrød og fylt opp med gaffler. Hun truet med å gi meg dårlig referanse når jeg skal søke jobb i framtiden selv om jeg alltid kommer tidsnok til jobb og aldri har vært syk en eneste dag siden jeg startet der. Hva skal jeg gjøre med denne situasjonen, jeg har sluttet der og sendt inn oppsigelse og etter det har oppførselen hennes blitt enda værre.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 Det har de vel ikke lov til å true med? Anonymkode: 5bdf7...47d 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #3 Skrevet 19. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har de vel ikke lov til å true med? Anonymkode: 5bdf7...47d Vel, det er vel formelt sett ikke en trussel siden det ikke er en personlig trussel, men spesielt hyggelig er det ikke uansett. TS gjorde rett i å slutte, får sånne arbeidsgivere får man erfaringsmessig ikke en god referanse fra uansett. Da er det bedre å jobbe for en annen og mer normal arbeidsgiver. Mye rart blant arbeidsgivere der ute for å si det sånn. Anonymkode: f578c...578 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #4 Skrevet 19. september 2020 Å drive en hamburgersjappe uten hamburgerbrød og verktøy for å spise maten er jo vanskelig. Det vil si at du har glemt viktige ting. Da må man nesten tåle å få beskjed om det? Når man gir referanser så snakker jo de fleste sant, og da er det jo fakta at du glemmer viktige ting. Enhver oppegående sjef skiller mellom en engangshendelse og en trend da, og jeg vet jo ikke hva som er tilfelle her. Anonymkode: f6600...a1f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #5 Skrevet 19. september 2020 På 18.9.2020 den 11.51, kamo99 skrev: Nå i det siste har sjefen blitt sur for hver minste ting. Jeg jobber på et gatekjøkken og her om dagen fikk jeg kjeft fordi jeg hadde glemt å ta opp noen burgerbrød og fylt opp med gaffler. Hun truet med å gi meg dårlig referanse når jeg skal søke jobb i framtiden selv om jeg alltid kommer tidsnok til jobb og aldri har vært syk en eneste dag siden jeg startet der. Hva skal jeg gjøre med denne situasjonen, jeg har sluttet der og sendt inn oppsigelse og etter det har oppførselen hennes blitt enda værre. Det ser ut til at du har gjort det riktige. Du bør finne en annen referanse enn hun som er lederen din nå. Men attest skal du ha. Så får du prøve å gjør en god jobb den tiden du har igjen. Hun er sannsynligvis ekstra stresset for at det blir færre folk på jobb. Men det er ikke ditt problem. Anonymkode: b6adf...5bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå