AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Hvor mye overnattingsbesøk fra venner og familie klarer dere på slutten av graviditeten? Og hvor tett opp mot termin setter dere grensen for når folk får komme? Vil gjerne ha svar både fra dere som er friske og fra sykemeldte eller de som føler seg slitne og daffe. Anonymkode: 4f86a...106
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 Hadde vært helt uaktuelt med overnattingsbesøk nærmere termin enn 4 uker. Jeg vil IKKE gå i fødsel med gjester i hus. Formen min var helt fin, så det var ikke noe med det å gjøre. Mer det at jeg er introvert, og ikke liker å ha folk boende i huset på noe tidspunkt. Og da vil jeg iallefall ikke være sliten (som jeg blir av å bli frarøvet privatlivet mitt) av overnattingsbesøk før fødselen. Anonymkode: 21bd4...bc0 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 Har aldri hatt venner og familie på overnatting som voksen Men ville nok ikke planlagt det de nærmeste ukene før termin. Men hvis du ikke føler at formen er bra, så er det jo uansett lov til å si nei, uansett om det er 1 eller 3 mnd til termin! Anonymkode: a30eb...b4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå