Gjest 0166 Oslo Skrevet 23. juli 2005 #1 Del Skrevet 23. juli 2005 Kan også hende at jeg har plassert dette inlegget feil, men det får evt. flyttes. Er det noen som vet hvilken bank som er raskest på å utstede nytt bankkort? Trenger det raskt, som et id, da jeg ikke har et norsk pass for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffegjesten Skrevet 23. juli 2005 #2 Del Skrevet 23. juli 2005 Vær obs på at nye bankkort ikke har bilde lenger, med mindre du bestiller det spesielt. Det koster litt ekstra og kan ta noen uker - iallefall hos Skandiabanken, Nordea og DnB NOR. Mye raskere å skaffe seg pass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kunde Skrevet 23. juli 2005 #3 Del Skrevet 23. juli 2005 Det tar like lang tid hos alle banker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2005 #4 Del Skrevet 24. juli 2005 Jøss, var ikke klar over at de nye ikke kommer automatisk som id kort også. Har hatt skandiabanken i så mange år nå, at jeg helt har glemt hvor lang tid det tar å få nytt bankkort. Takk for info hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 30. juli 2005 #5 Del Skrevet 30. juli 2005 Hvis du bare trenger legitimasjon kan du skaffe deg Postens ID-kort. Lenge siden jeg har vært borti noe sånt, men før fikk du det i hvert fall på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Anki_ Skrevet 30. juli 2005 #6 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg jobber i bank, tar ca ei uke fra du bestiller kort til du får det i posten. Hvis det er hastesak kan du få kortet raskere, men det vil koste deg mere og du må hente det i banken. Alle kort hos oss har bilder, har ikke vært bortig vanlige bankkort uten bilde på... Noen plasser er ikke Postens ID-kort gyldig som legitimasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 31. juli 2005 #7 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvorfor skal man ikke lenger ha bilde på bankkortene? Synes det høres litt rart ut, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 31. juli 2005 #8 Del Skrevet 31. juli 2005 Hm, Postens ID-kort som er utstedt etter 1994 (og det begynner jo å bli en stund siden, så det er vel få som har så gamle kort) skal da være godkjent legitimasjon på lik linje med f.eks. pass og førerkort. Lillebroren min har et sånt kort, og har aldri fått det avvist i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå