AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Og du klarte å rømme. Hadde du forsøkt å løse saken eller meldt deg inn? Anonymkode: dab52...e82 1
ekkoet Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 Det kommer nok an på flere ting 1. Hvor lang er straffen (dødsdom slik som Fugitive? Ja da hadde jeg rømt) 2. Hvilken mulighet har jeg til å finne beviser som kan renvaske meg? Vet jeg kanskje hvem som har gjort det? 3. Hvem kan hjelpe meg? Tror hele familien min at jeg har drept konen min og har snudd meg ryggen? Eller "vet" de at jeg er uskyldig i å dytte naboen min ned en trapp og vil støtte/hjelpe meg? 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 Diskuterer vi en film eller problemstilling her? Enten må du utdype problemstillingen din, eller skrive et synopsis av filmen, slik at vi slipper å måtte se en hel forbanna film for å kunne svare. Makan! 😒 Anonymkode: a4b75...711 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #4 Skrevet 18. september 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Diskuterer vi en film eller problemstilling her? Enten må du utdype problemstillingen din, eller skrive et synopsis av filmen, slik at vi slipper å måtte se en hel forbanna film for å kunne svare. Makan! 😒 Anonymkode: a4b75...711 Vi diskuterer en problemstilling. Men det er som i The fugitive. Anonymkode: dab52...e82 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Rømt til et land langt vekk. Prøvd å tatt opp kampen der, men samtidig forberedt meg på å aldri returnere til Norge. Anonymkode: 66db7...f9c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rømt til et land langt vekk. Prøvd å tatt opp kampen der, men samtidig forberedt meg på å aldri returnere til Norge. Anonymkode: 66db7...f9c Samme her. Et land som ikke utleverer og prøvd å hyre noen til å oppklare saken. Anonymkode: 28f9d...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå