AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Når jeg blir kåt blir jeg veldig våt. Mer enn normalt, tror jeg. Tidligere partner klaget i hvert fall over det. Det resulterte selvfølgelig i at jeg blir flau over dette. Han jeg dater nå sier at han elsker at jeg blir så våt. Jo våtere, jo mer tent blir han. Klarer bare ikke helt å tro på det. Er redd for at han sier det for å være snill. Lurer derfor på om det er menn som virkelig tenner på det. Anonymkode: a6c50...f31
Gjest Alterego666 Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 Jeg -og mange med meg- tenner på det. Ingen grunn til å tvile på partneren din. Gi deg selv lov til å nyte sex.
byh1 Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når jeg blir kåt blir jeg veldig våt. Mer enn normalt, tror jeg. Tidligere partner klaget i hvert fall over det. Det resulterte selvfølgelig i at jeg blir flau over dette. Han jeg dater nå sier at han elsker at jeg blir så våt. Jo våtere, jo mer tent blir han. Klarer bare ikke helt å tro på det. Er redd for at han sier det for å være snill. Lurer derfor på om det er menn som virkelig tenner på det. Anonymkode: a6c50...f31 Det er greit at du blir kåt. Det betyr at du har god sexlyst. 2
Bamseklemmer Skrevet 18. september 2020 #4 Skrevet 18. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han jeg dater nå sier at han elsker at jeg blir så våt. Jo våtere, jo mer tent blir han. Klarer bare ikke helt å tro på det. Er redd for at han sier det for å være snill. Han er nok dønn ærlig hvis han er som oss som elsker smak, lukt, plasklyd og lydene du lager... Ikke vær redd, ikke overtenk... 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #5 Skrevet 18. september 2020 Skulle ønske jeg ble våt som ei suppe når jeg var kåt. Jeg blir sjeldent særlig våt uansett hvor kåt jeg er 😔 Vær fornøyd med våtheten! Kjempedeilig og sexy. Anonymkode: 6ab6d...eed 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #6 Skrevet 18. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg blir kåt blir jeg veldig våt. Mer enn normalt, tror jeg. Tidligere partner klaget i hvert fall over det. Det resulterte selvfølgelig i at jeg blir flau over dette. Han jeg dater nå sier at han elsker at jeg blir så våt. Jo våtere, jo mer tent blir han. Klarer bare ikke helt å tro på det. Er redd for at han sier det for å være snill. Lurer derfor på om det er menn som virkelig tenner på det. Anonymkode: a6c50...f31 Tenk om en mann skulle vært flau for at kuken sto når han blei kåt.... Anonymkode: 2ccad...dc4 3
Bamseklemmer Skrevet 18. september 2020 #7 Skrevet 18. september 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske jeg ble våt som ei suppe når jeg var kåt. Jeg blir sjeldent særlig våt uansett hvor kåt jeg er 😔 Vær fornøyd med våtheten! Kjempedeilig og sexy. Anonymkode: 6ab6d...eed Jeg blir våt som ei suppe, men jeg trener mye på knipeøvelser... Hver gang jeg strammer og holder kjenner jeg det renne ut av røret... Hvordan det hjelper til kvinner er jeg litt usikker på.... Fant denne artikkelen til deg, håper du finner ei løsning på🤞 https://www.plusstid.no/helse-og-velvaere/intimpleie/torr-skjede Joda, du kan bli våtere av knipeøvelser og litt til, jeg googlet videre og fant dette: https://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/skal-gjore-kvinner-vatere-og-mer-erigerte-2473879 Endret 18. september 2020 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #8 Skrevet 18. september 2020 Ja, jeg tenner på det! Anonymkode: c397a...6d9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #10 Skrevet 18. september 2020 Jeg blir alltid veldig våt, og jeg har heldigvis ikke møtt på en mann som ikke liker det. ☺️ Anonymkode: 9f515...0eb 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #11 Skrevet 18. september 2020 Jeg blir også veldig våt. Er selvbevisst for jeg føler det praktisk talt renner. Som deg har jeg fått én kjip tilbakemelding på det, og den sitter som støpt. Jeg har til og med ikke latt noen slikke meg siden 2008 på grunn av den samboeren. Nå har jeg ny mann. Han elsker det og gleder seg som et barn på julaften. Jeg har utsatt det i to mnd, men vet jeg må snart. Tenk at én slem x kan ødelegge så mye. Anonymkode: 3c5a3...d9f 3
MarianneE Skrevet 20. september 2020 #12 Skrevet 20. september 2020 Jeg blir VELDIG våt, nesten så det renner av meg. Aldri vært noe problem, og ALDRI om Husets Herre har, eller ville ha, klaget på det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #13 Skrevet 20. september 2020 Den ex’en må ha vært utrolig umoden! Hele poenget er jo at man skal bli våt! Ikke «litt» våt. For en guttunge! Anonymkode: 5f623...8f4 1
tdm900 Skrevet 20. september 2020 #14 Skrevet 20. september 2020 1 time siden, MarianneE skrev: Jeg blir VELDIG våt, nesten så det renner av meg. Aldri vært noe problem, og ALDRI om Husets Herre har, eller ville ha, klaget på det. Deilig syn når undertøyet går av, og en ser blank seig tråd😍😍 3
Filia Skrevet 20. september 2020 #15 Skrevet 20. september 2020 Utrolig digg med menn som vet å sette pris på ei som blir våt og koser seg med det. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #16 Skrevet 21. september 2020 Elsker våthet. Lydene under sex. Være våt om kinn etter oralsex. Våtere jo bedre. At kroppen viser at den har lyst med våthet er utrolig opphissende.. våthet, lydene og bevegelsene er vel de tre mest opphissende tingene.. Anonymkode: 786e0...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå