Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tidlig ultralyd 11+3 hvor han sa at alt så bra ut. Nå er det under en måned til den ordinære ultralyden og jeg er bekymret for at han kommer til å se noe galt med for eksempel organer..

Kjenner det er godt dette blir vårt siste barn, for alle bekymringene tar snart liv av meg, og jeg vet at det ikke blir bedre når ungen er utenfor magen heller😅 Men spørsmålet mitt er da, hvis alt så bra ut på tidlig ultralyd, kan man likevel bli overrasket med store feil på ordinær ultralyd?

Anonymkode: bc285...2f1

Skrevet

Man kan få en slik beskjed, men det er svært lite sannsynlig.

Hva oppnår du ved å spørre her? Du risikerer å få svar fra alle de 0,00000001% som fikk beskjed om at fosteret ikke hadde hjerne. 

Logg av kg en stund!

Anonymkode: dda23...a08

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man kan få en slik beskjed, men det er svært lite sannsynlig.

Hva oppnår du ved å spørre her? Du risikerer å få svar fra alle de 0,00000001% som fikk beskjed om at fosteret ikke hadde hjerne. 

Logg av kg en stund!

Anonymkode: dda23...a08

Takk for svar, men det andre der var vel veldig unødvendig?

Hvis du har en dårlig dag, håper jeg den blir bedre utover dagen:)

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kan man. Jeg var på ul i uke 11 der alt så fint ut, men på OUL var barnet døende. Det skjer omtrent ingen, så du trenger ikke å uroe deg hvis du har en normal historikk. Hvis du er veldig urolig, kan du ta en ul midt i mellom de to. Det har jeg begynt å gjøre. 

Anonymkode: 94c48...7ba

Skrevet

Det kan alltids gå galt... 

Men sjansen er større for at det går bra ❤️

Skrevet

Det fins jo ingen garantier for noe som helst, jeg var på både tidlig ultralyd og ordinær ultralyd hvor alt var som det skulle, men babyen døde plutselig uten forvarsel i uke 22. Ingen årsak. Men de ser jo ganske mye på tidlig ultralyd nå, så sjansen for at det er bra også på ordinær ultralyd er ekstremt mye større enn motsatt 😊

Anonymkode: a198e...c0a

Skrevet

Det er hvertfall mye mindre sannsynlig at noe er galt når alt så bra ut på tul:) Men ta en privat igjen nå, så blir du betrygget! En måned er lenge om du har angst.

Anonymkode: 6b7ab...5de

Skrevet

Vi tok en ul 16+5, to uker før oul. Det var to grunner til dette. Den ene var for å berolige meg, den andre var at mannen min ikke fikk være med på oul. 

Bestill en tul til før oul om du føler at du trenger det. 

Anonymkode: f3a84...84a

Skrevet

Tusen takk for alle svar❤️

Skrevet

Det kan helt klart være at ting ikke utvikler seg som de skal fra uke 11 til uke 18, men det er langt mer sannsynlig at alt fremdeles er såre vel. 

Anonymkode: 6d958...dc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...