lene24 Skrevet 23. juli 2005 #1 Skrevet 23. juli 2005 Til dere som har giftet dere eller som skal gifte dere - hva slags leppestift valgte/ velger dere? Selv bruker jeg aldri leppestift, bare gloss av og til, så trenger litt tips
lol75 Skrevet 23. juli 2005 #2 Skrevet 23. juli 2005 Tror jeg kommer til å gå for blank gloss.. Bruker ikke leppestift til vanlig og det føles unaturlig å skulle ha det på i bryllupet.
lene24 Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2005 kan man det da? jeg har hørt av en hudpleier at en ikke bør ha gloss, for det blir veldig stygt på bildene... men skal høre i parfymeriene, jeg kunne jammen med tenke meg en gloss jeg og, bruker aldri leppestift!!!
Kristin S Skrevet 23. juli 2005 #4 Skrevet 23. juli 2005 Jeg brukte DiorKiss. Hadde heller ikke lyst til å bruke leppestift. Men ble veldig bra resultat av den i allefall!
Cr@sh Skrevet 23. juli 2005 #5 Skrevet 23. juli 2005 Jeg brukte Revlon Colorstay i en naturlig rødfarge - ikke noe sånt skikkelig rødt! Er heller ikke glad i å bruke leppestift. Utenpå den rød fargen brukte jeg en sølvstift (hvit leppestift), også den fra Revlon, som glanset opp leppestiften litt. Ble veldig bra resultat, og jeg ble fornøyd til tross for min manglende leppestiftvane...
Annie78 Skrevet 23. juli 2005 #6 Skrevet 23. juli 2005 Brukte lipgloss med litt farge...er ikke vant til mye farge, så det funket best for meg.
lol75 Skrevet 23. juli 2005 #7 Skrevet 23. juli 2005 kan man det da? jeg har hørt av en hudpleier at en ikke bør ha gloss, for det blir veldig stygt på bildene... men skal høre i parfymeriene, jeg kunne jammen med tenke meg en gloss jeg og, bruker aldri leppestift!!! ← Skjønner hva hun mener da enkelte glosser kan være veldig skinnende, men det finnes heldigvis mange typer
Catzy Skrevet 24. juli 2005 #8 Skrevet 24. juli 2005 Jeg brukte Lancome sin Juicy Wear Duo. Veldig holdbar leppestift som ikke smitter, men en blank og fin gloss oppå. Hadde testet ut Dior Kiss på forhånd, men den synes jeg smitter altfor mye. Brukte fargen Candy Apple som er ganske så rød, men jeg bruker ofte sterk leppestift, så det passet til meg. Den finnes i mer naturlige farger også. Catzy
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2005 #9 Skrevet 24. juli 2005 Jeg brukte Maybelline sin Chocolate glitter. Den fargen passer godt på meg, og har shimmer. Det ble veldig fint på bildene, syns jeg
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2005 #11 Skrevet 24. juli 2005 Kjøpte en lepestift på apoteket, tror det er Aco. Bruker også mest gloss men var redd at mannen skulle se veldig glossy ut også til slutt så for å spare han for det ble det en helt vanlig, lysrosa lepestift.
Augustbrud02 Skrevet 25. juli 2005 #12 Skrevet 25. juli 2005 Jeg brukte Lipfinity. denne er kyssesikker og ypperlig for slike dager. Satt hele dagen.
Annie Skrevet 25. juli 2005 #13 Skrevet 25. juli 2005 Jeg brukte Lipfinity. denne er kyssesikker og ypperlig for slike dager. Satt hele dagen. ← Helt enig!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 25. juli 2005 #14 Skrevet 25. juli 2005 Lancome juicy wear duo kjøpte jeg idag, i beige, har ikke testa enda, men regner med det blir den, ellers kjøper jeg ALLE nyheter av sminke som kommer ut...så jeg har vel litt å "ta av" den dagen!
aprilbrud Skrevet 25. juli 2005 #15 Skrevet 25. juli 2005 Jeg brukte juicy tube i en ganske lys rosa farge, med en rosabeige lipliner. Det er det samme som jeg bruker til daglig, siden make-up artisten synes fargen er perfekt til meg. Bildene ble kjempebra med gloss! Så mitt råd er at du går for noe som du vet du trives med, både når det gjelder farge og konsistens.
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2005 #16 Skrevet 25. juli 2005 Jeg prøvde ut noen typer på forhånd, slik at jeg skulle vite resultatet på mine lepper. Lipfinity var totalt katastofe. Den tørket ut leppene mine noe helt sinnsykt. Husker ikke hva andre jeg prøvde ut, men valget falt på Cliniques chubbystick. Det er faktisk en tykk blyant. Den holdt kjempe lenge og var veldig fin på meg. Dessuten tilførte den fuktighet til leppene. Men siden du sier at du ikke er vant med leppestift er sikkert en gloss med svak farge et godt alternativ for deg. Men da må du smøre på ofte! Mitt tips er å prøve ut en del av disse som blir anbefalt, slik at du vet hvordan dine lepper "reagerer".
Lia Skrevet 26. juli 2005 #17 Skrevet 26. juli 2005 Jeg brukte en nokså transparent rød gloss fra Versace med skimmer i. Tror det var en sånn limited edition som de solgte bare rundt juletider. Den ble veldig fin på bildene.
lene24 Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #18 Skrevet 28. juli 2005 Da har jeg fått kjøpt sminke, og det ble shiseido the makeup lipgloss i pretty pink. Hun jeg kjøpte den av mente at dersom jeg aldri gikk med leppestift, burde jeg heller ikke ha det på den store dagen... det var nesten ikke noe farge i lipglossen, så jeg ble veldig fornøyd med resultatet!
Gjest Smarties - ikke innlogget Skrevet 28. juli 2005 #19 Skrevet 28. juli 2005 Niko; ja, Lipfinity er veldig tørr. Men brukte du den blanke "glossen" som følger med? Den er nesten et must..! Hvis man er flink å huske å ta på den, blir det ikke så tørt Jeg bruker Lipfinity nesten daglig i perioder, og er storfornøyd! Virkelig noe som holder hva den lover!
Augustbrud02 Skrevet 28. juli 2005 #20 Skrevet 28. juli 2005 Niko; ja, Lipfinity er veldig tørr. Men brukte du den blanke "glossen" som følger med? Den er nesten et must..! Hvis man er flink å huske å ta på den, blir det ikke så tørt Jeg bruker Lipfinity nesten daglig i perioder, og er storfornøyd! Virkelig noe som holder hva den lover! ← Skriver under på denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå