Gå til innhold

Hvilken retning på stellematten på stellebordet foretrekker dere? At babyen ligger med beina mot dere eller til siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mange forskjellige stellebord der ute, noen kan man velge retning på stellematte på, mens andre er låst til å ligge enten mot en eller ut mot siden. Håper dere skjønner hva jeg mener:)

Anonymkode: 603e3...812

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foretrekker beina mot :) Men det er nok en vanesak.. Altså at man kan bli like vant med begge deler og etterlever foretrekker det man har selv uansett. 

Anonymkode: 70bd0...2d3

• Liker 3
Skrevet

Jeg foretrekker også beina mot.

Anonymkode: 79d1a...41c

• Liker 3
Skrevet

Jeg foretrekker beina mot meg.

Anonymkode: 1b22f...fe7

• Liker 3
Skrevet

Beina mot meg. 

Anonymkode: 1815d...d45

• Liker 4
Skrevet

Alltid foretrukket sidelengs, både hjemme og på jobb i barnehage. Synes også drt er lettere med øyekontakt og samspill da

Anonymkode: c2b4d...d5b

Skrevet

Til å begynne med beina imot. Så fant jeg ut at det var bedre med beina til siden 

Anonymkode: abd32...069

Skrevet

Bena mot helst, men det går greit på siden også. Slik badet er nå kan man gjøre begge deler på stellebordet og det er jo veldig kjekt.

Anonymkode: ffa25...752

Skrevet

Bena sidelengs. Hater når jeg må bytte steder med bena i mot for hun sparker meg så fælt i puppene da🤪 Som er fulle av melk😬 Og ellers synes jeg rett og slett det er lettere å bytte, holde bena og ha øyekontakt samtidig. 

Anonymkode: db4b4...8f7

Skrevet

Jeg foretrekker beina mot når de er små og beina til siden når de blir lange og begynner å sparke meg i magen 😅

Anonymkode: 88610...1d9

Skrevet

Alltid sidelengs. 
Lettere å unngå ‘fontenen’ som kan komme også da 😉

Anonymkode: 1da0a...355

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...