Gå til innhold

Typen og bestevenninnen min - Jeg har mistet all håp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags religion er dette? 😂😂

Anonymkode: fa8b0...1b9

Det er ikke religion, det er filosofi.

Folk som snakker om å straffe barn derimot, høres ut som de er litt for opphengt i religion.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les hva jeg skriver og hva jeg svarte på før du skriver, vær så snill! Skrev IKKE om abort, men om å lyve til faren om at barnet ikke finnes for så å oppdra det alene uten å informere barnefaren. Det er stygt og egoistisk. Om TS velger abort eller ikke er selvsagt helt opp til henne selv! 😊 Drømmer henne absolutt ikke uansett hva hun velger. Det jeg derimot hadde fordømt var om hun valgte å sette et barn til verden uten å informere barnefar og lyve om det. 

Anonymkode: fa8b0...1b9

Det spørs helt på hvordan faren er da. Hvis han er stygg og egoistisk i oppførselen sin, og vil heller se barnets mor lide enn noe annet, så er det bedre å oppdra et barn uten en sånn person rundt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MarieLo skrev:

Det spørs helt på hvordan faren er da. Hvis han er stygg og egoistisk i oppførselen sin, og vil heller se barnets mor lide enn noe annet, så er det bedre å oppdra et barn uten en sånn person rundt.

Problemet er at han fint kan kreve å bli satt opp som far ved at han krever DNA test. Å den som blir straffet da er mor, siden det ikke er lov å bevist lyve om at man ikke veit hvem far er. 

Anonymkode: cc551...415

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, MarieLo skrev:

Det har han da bevist allerede at han er og vil, ved å være utro med hennes bestevenninne i hennes eget hjem! 

Anonymkode: 89e97...22e

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at han fint kan kreve å bli satt opp som far ved at han krever DNA test. Å den som blir straffet da er mor, siden det ikke er lov å bevist lyve om at man ikke veit hvem far er. 

Anonymkode: cc551...415

Ingen som trenger å lyve om hvem faren er. Er bare å være ærlig med alt og alle og si at det ikke er ønskelig å ha det sånn.

Det har han da bevist allerede at han er og vil, ved å være utro med hennes bestevenninne i hennes eget hjem! 

Beklager, jeg blandet litt. Jeg snakker ikke om han, snakker om hun som snakker om utroskap som ikke har eksistert sin oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MarieLo skrev:

Man straffer ikke en baby ved å ikke ha babyen.

Sjelen kommer ikke inn i kroppen før etter 6 måneder ut graviditeten, men den kan også finne andre kropper å reinkarnere i hvis en person ombestemmer seg. Den føler ingen smerte eller noe annet, bare tilgivelse og forståelse.

Det er det dummeste jeg har lest det siste døgnet🙈

Anonymkode: d5dcc...125

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler med deg, det er mitt største mareritt å oppleve slik svik. Når det gjelder abort, så ville jeg som flere har har sagt, snakket med noen andre, som lege, jordmor eller andre. Du er i sjokk nå og tenker ikke klart, og du må være sikker før du evt gjennomfører aborten, ellers risikerer du å angre på valget ditt❤

Anonymkode: 9eb73...151

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ender opp med å ta abort er det i så fall ekstremt viktig at du snakker med noen profesjonelle for å bearbeide alt du har opplevd. Du kommer til å få en eller annen sorgreakskon på alt det du har mistet, enten i mindre eller mer uttalt grad. 

I denne situasjonen her bør du sette deg selv først. Er du klar til å forholde deg til han for resten av livet hvis du velger å beholde barnet? Hva om han og bestevenninnen blir sammen? 

Anonymkode: b15bf...b99

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ender opp med å ta abort er det i så fall ekstremt viktig at du snakker med noen profesjonelle for å bearbeide alt du har opplevd. Du kommer til å få en eller annen sorgreakskon på alt det du har mistet, enten i mindre eller mer uttalt grad. 

I denne situasjonen her bør du sette deg selv først. Er du klar til å forholde deg til han for resten av livet hvis du velger å beholde barnet? Hva om han og bestevenninnen blir sammen? 

Anonymkode: b15bf...b99

Kjærlighet hjelper veldig godt på sorg og tap. Ikke alltid man trenger å gå til profesjonelle heller hvis man får støtte og litt kjærlighet hjemme i fra. ❤

Endret av MarieLo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får så vondt av dette. ❤️

Jeg skal ikke fortelle deg hva jeg ville gjort, eller hva du bør gjøre ang. abort. Det er ikke min sak. Dette er en avgjørelse du må ta selv, men du er sannsynligvis i sjokktilstand nå, og du bør prate med noen før du tar en avgjørelse. Du har enda tid, du kan søke om abort om du går over 12 uker. Sorgreaksjonen kan komme senere, og når barnet er høyt ønsket, så blir det bare så mye vanskeligere. 

Ønsker deg det beste TS. Håper du tar det riktige valget for deg selv❤️

Anonymkode: 437e6...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et ufødt foster er faktisk ikke det viktigste her. Hun må gjøre det hun føler er best for henne, hun skal tross alt leve hun og. Hun har et liv. Fosteret "lever" ikke. Det vet ikke hva et liv er. 

Det er opptil  å avgjøre hva man legger i viktig og hva som lever eller ei, men ts må selvfølgelig gjøre det hun syns er riktig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, MarieLo skrev:

Kjærlighet hjelper veldig godt på sorg og tap. Ikke alltid man trenger å gå til profesjonelle heller hvis man får støtte og litt kjærlighet hjemme i fra. ❤

Du må slutte å spre sånt tull på nettet. Bare kjærlighet i seg selv er IKKE nok når sorg oh tragedier rammer! Slutt!

Anonymkode: f588c...43e

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må slutte å spre sånt tull på nettet. Bare kjærlighet i seg selv er IKKE nok når sorg oh tragedier rammer! Slutt!

Det gjør underverker det. Hvert fall sammenlignet med strake motsetningen, når alt man får er en belastning, det hjelper ikke på sorg og tap. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarieLo skrev:

Det gjør underverker det. Hvert fall sammenlignet med strake motsetningen, når alt man får er en belastning, det hjelper ikke på sorg og tap. ❤

Nei, men forslaget var heller ikke å oppsøke mer belastning, men profesjonell hjelp, hvilket er helt riktig og nødvendig i denne situasjonen, men det mente du ikke var nødvendig bare en hadde litt kjærlighet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I verste fall ender du opp med å måtte levere barnet ditt på samvær hos din ex  og hans nye flamme - din gamle venninne - i mange år fremover. Kanskje finner de ut at de skal søke om hovedomsorgen også, siden de er to mens du er en singel mor. Kanskje de klarer å dra inn at du er litt psykisk ustabil også. 

Jeg ville tatt abort så raskt som mulig. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men forslaget var heller ikke å oppsøke mer belastning, men profesjonell hjelp, hvilket er helt riktig og nødvendig i denne situasjonen, men det mente du ikke var nødvendig bare en hadde litt kjærlighet.

Jeg snakket om hva man har i hjemmet der. Slik at man ikke trenger å oppsøke profesjonell hjelp for alt mulig.

Endret av MarieLo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skriver de i meldinger til deg? Ikke at det betyr noe, men er de sammen enda? 

Anonymkode: 598b7...9fe

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha exen i livet 20 år fremover og ex-venninna di som stemor til ungen? 

Anonymkode: f7fae...afa

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...