AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #201 Del Skrevet 21. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for gode svar. Ser ut til at valget om å beholde babyen, ikke var opp til meg. I helgen våknet jeg og blødde, og det viste seg at jeg spontanaborterte og mistet den lille. Selv om jeg selv ville ta abort, var det vondt at valget ble tatt for/fra meg... For første gang siden da jeg fant det ut knakk jeg sammen igjen og var utrøstelig resten av helgen. Hadde heldigvis kusina mi og gode venner som støttet meg, men jeg kjente at jeg virkelig savnet han... Har vært hos legen idag og snakket, skal bli henvist videre til psykolog. Nå gjenstår det bare å snakke med typen/ex’en, flytte ut og selge huset. Nå føler jeg meg plutselig helt følelsesløs og likegyldig igjen. Alt jeg fokuserer på er det praktiske som må gjøres... Anonymkode: e256c...55c Klem til deg. Ta godt vare på deg selv. ❤️ Anonymkode: d3c6a...5cb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #202 Del Skrevet 21. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for gode svar. Ser ut til at valget om å beholde babyen, ikke var opp til meg. I helgen våknet jeg og blødde, og det viste seg at jeg spontanaborterte og mistet den lille. Selv om jeg selv ville ta abort, var det vondt at valget ble tatt for/fra meg... For første gang siden da jeg fant det ut knakk jeg sammen igjen og var utrøstelig resten av helgen. Hadde heldigvis kusina mi og gode venner som støttet meg, men jeg kjente at jeg virkelig savnet han... Har vært hos legen idag og snakket, skal bli henvist videre til psykolog. Nå gjenstår det bare å snakke med typen/ex’en, flytte ut og selge huset. Nå føler jeg meg plutselig helt følelsesløs og likegyldig igjen. Alt jeg fokuserer på er det praktiske som må gjøres... Anonymkode: e256c...55c Kondulerer, så trist at du mistet! Anonymkode: 394b5...6d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #203 Del Skrevet 21. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, det er det faktisk! Du tar livet av det som blir babyen din. Hva ellers? Folk Må snart slutten bagatelisere abort. Her hjemme redder vi barn ned i uke 24.. Det er 12 uker til det. Man må seriøst slutte å ta abort "fordi det passer dårlig" jeg skjønner det er situasjoner hvor man må, men blir pisses når folk nærmest bruker det som abort, og ja jeg har jobbet innen helse så det vet jeg nok om. Vedøog mange får traumer i ettertid, noen får ikke flere barn. Ts vil gjerne ha barn. Hvis dette var det eneste barnet du kunne få i livet, ville du fortsatt tatt abort? Anonymkode: d5dcc...125 Å ta medisinsk abort gjør absolutt ingenting med ens fremtidige evne til å få barn. Dersom du har jobba innen helse burde du vite dette. Slutt å spre sånne myter. Anonymkode: 22b2d...575 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #204 Del Skrevet 21. september 2020 På 17.9.2020 den 20.49, AnonymBruker skrev: Det merkeligste er at jeg den kvelden satt i min parkerte bil i huttiheita og gråt alene i flere timer, nesten jeg besvimte. Etter det har jeg ikke felt en eneste tåre. Jeg har ikke hatt noe problem med å dra på jobb, og trene. Jeg er helt nummen... Kusina mi som jeg bor med syns det er utrolig skummelt hvor «normal» jeg virker til å være. Livet mitt har rast helt sammen, jeg er knust, men samtidig klarer jeg ikke å reagere... Anonymkode: e256c...55c Dette er helt normalt. Og det er viktig at du VET at det er helt normalt. Det du opplever er at kroppen din utsetter sorgen/sinnet/frustrasjonen til du kan takle den. Og det er ikke nå. Å begynne å sørge 1 år etter en hendelse er helt normalt. Sorg har ingen oppskrift, men utsatt sorgreaksjon er sunt og vanlig. Så ikke la noen bølle deg til å tro at du er unormal bare fordi folk på tv griner med en gang og så slutter etter noen uker/måneder. Så enkle er ikke vi mennesker. Konsentrer deg om det du skal bestemme deg for nå. Ikke bry deg om ex-typen og ex-bestevenninna og forventninger til sorg. Det kan du ta senere, dersom du tenker det er verdt tiden din. Om du bestemmer at det ikke er verdt tid så er det også ålreit. Anonymkode: 3559e...f73 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackbird Skrevet 21. september 2020 #205 Del Skrevet 21. september 2020 God klem til deg TS.❤️❤️ Husk, det du har opplevd nå er et traume. Alle reaksjoner er normalt, også det å ikke kjenne noe og fungere som "normalt". Ikke klandre deg selv for hvordan du reagerer /ikke reagerer. Dette er en prosess, og hvis du skulle taklet alt på en gang hadde det vært for mye for deg. Derfor stenger "hjernen" ned i perioder for å gi deg litt pause. Dette kommer du deg gjennom! Masse lykke til med alt ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #206 Del Skrevet 21. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi oi.. kjære deg!! Du er virkelig inne i en steintøff fase i livet ditt akkurat nå- alt blir brått tatt fra deg, og det utenfor din kontroll!! Så leit at du skulle spontanabortere ogs.., kan være en reaksjon på traumet de har utsatt deg for også ;( Legen mente også at det kunne være pga. stress og følelser rundt det som skjedde.... Har snakket med ex’n og fortalt jeg mistet babyen, sa også at det han gjorde var utilgivelig og at jeg ikke ønsket kontakt med han igjen. Han begynte å gråte og holdt på en god stund mens han ba om unnskyldning. Han skal fortsette å bo i leiligheten og ta over alt vi har eid av møbler etc., og kjøpe meg ut (er det det det heter?). Jeg flytter inn hos kusinen min og blir hos henne til jeg finner noe eget. Tusen takk for gode ord fra dere alle, det betyr mye! Anonymkode: e256c...55c 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 21. september 2020 #207 Del Skrevet 21. september 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep. -Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 21. september 2020 #208 Del Skrevet 21. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Legen mente også at det kunne være pga. stress og følelser rundt det som skjedde.... Har snakket med ex’n og fortalt jeg mistet babyen, sa også at det han gjorde var utilgivelig og at jeg ikke ønsket kontakt med han igjen. Han begynte å gråte og holdt på en god stund mens han ba om unnskyldning. Han skal fortsette å bo i leiligheten og ta over alt vi har eid av møbler etc., og kjøpe meg ut (er det det det heter?). Jeg flytter inn hos kusinen min og blir hos henne til jeg finner noe eget. Tusen takk for gode ord fra dere alle, det betyr mye! Anonymkode: e256c...55c Liten tips er å skive alt av møbler/pynt/osv. på en liste sånn du har verdien/beløpet skriftlig oppsummert når han skal kjøpe deg ut. Ikke skal han få en krone mer enn deg! Veldig trist situasjon, men alt skjer av en grunn! Vær glad for at du fant ut av det nå og ikke senere. 😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #209 Del Skrevet 21. september 2020 On 9/17/2020 at 9:16 PM, AnonymBruker said: Jeg har ikke lyst til å ha typen i livet mitt, og vil langt mindre samarbeide med han. Med et barn må jeg det... Jeg vil bare videre med livet mitt! Samtidig klarer jeg ikke la være å tenke på hvor nydelig babyen hadde blitt, og hvor mye kjærlighet jeg var klar til å gi til han/hun. Jeg er snart 3 mnd. på vei, jeg har ikke tid til å tenke, jeg må ta abort før det er for sent... Jeg føler jeg ikke har noe valg. Ikke vil jeg snakke om det med noen heller, men jeg burde vel... Det er så tungt at jeg ikke klarer å fysisk få ut følelsene mine, verken det triste eller sinnet... Jeg fungerer helt normalt, selvom jeg føler meg knust. Gir det mening? Anonymkode: e256c...55c Sjangesen til å finne en mye bedre mann å stifte familie vil heldigvis komme. Nå må du bare komme deg videre i livet, uten dem begge. Synes det er flott av deg å bare holde avstand og ikke snakke med dem. De fortjener virkelig ikke å sitte å unnskylde seg ovenfor deg. Har du mulighet for å f.eks flytte avdeling i jobben/flytte til annet sted? Ønsker deg lykke til! ❤️ Anonymkode: 12113...363 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 8. oktober 2020 #210 Del Skrevet 8. oktober 2020 Det er selvsagt vondt å miste, men vet du, på sikt tror jeg du vil tenke at det var det beste. DU valgte ikke bort noe, så du kunne ikke gjort noe annet, du kan ikke angre deg for valget du ikke fikk ta. Jeg har også spontanabortert, og jeg tenkte at det var fordi det var noe galt med fosteret, så sjelen som skulle komme lot den planlagte kroppen gå, og ventet til neste "skisse" var lagt ut, og tok den istedetfor, fordi den var frisk og sterk. Det høres litt rart ut, men det var en fin måte å tenke på det på. Hvis du ser for deg et perfekt lite barn som døde pga traumer eksen ga deg, så er det å psyke deg selv ned, ikke gjør det! Hadde alt vært som det skulle, så hadde fosteret klart seg selv om du er nede nå! Du kommer til å klare deg helt fint, du er tydeligvis en dame med egenverd og bein i nesa og du kommer til å lage familie med en mann som gjør deg mye lykkeligere enn eksen hadde gjort. Det går bra, tiden hjelper❤️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #211 Del Skrevet 8. oktober 2020 Fy flate. Jeg får så vondt av deg ts Jeg er veldig glad for at du slapp å ta valget om abort selv og at det skjedde naturlig. Anonymkode: 4da61...368 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #212 Del Skrevet 8. oktober 2020 Kjære ts! Du har mye bedre tider i vente! Kvitt deg med giftige mennesker som påfører deg sorg. Anbefaler at du kutter all kontakt med eksen og venninna. Slett de fra sosiale medier. En dag kommer du til å møte en fantastisk mann og få barn med han. Bruk tiden til hjelp, og hadde jeg vært deg hadde jeg studert i utlandet og reist verden rundt, og blitt kjent med mange kule folk før man slår seg ned og får familie. Lykke til! Anonymkode: ef52e...c1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 20. januar 2021 #213 Del Skrevet 20. januar 2021 Hvordan går det med deg, ts?❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #214 Del Skrevet 20. januar 2021 For en kvalm gris! Ææææsj... ikke minst, for ei hurpe. Begge skulle hatt god gammaldags juling, det hadde de fått av meg. Fysj Anonymkode: c295a...962 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 21. januar 2021 #215 Del Skrevet 21. januar 2021 Tråden er ryddet for krenkende utsagn -Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå