Gå til innhold

Typen og bestevenninnen min - Jeg har mistet all håp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sender deg tusen gode klemmer. Uansett hva du velger er det rett. Og uansett hva du velger vil det være tunge perioder. Så utrolig leit at du ble utsatt for et så stort svik. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, velociraptor skrev:

Herregud, stakkars deg! Jeg hadde også tatt abort i din situasjon, hvis ikke må du jo forholde deg til den utro drittsekken resten av livet.

Stor klem og gode tanker til deg 💕

DETTE!

Anonymkode: 18a1a...8b2

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg vil så gjerne gi deg en klem! Fy fader for noen egoistiske mennesker! Flere her anbefaler å snakke med lege. Du går gjennom en veldig sterk og forståelig reaksjon, et sjokk, og når det legger seg litt kan du kanskje se klarere hva du gjør med barnet. Uansett hvilket valg du tar er det forståelig. Men legen kan hjelpe deg litt med å gi deg alle vinklinger. 

Jeg håper de skammer seg dypt, men når de klarer å gjøre et slikt svik er jeg ikke sikker på at de har den evnen. Du vil ha det bedre uten noen av dem

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke om jeg hadde tatt abort eller ikke, men jeg har full forståelse hvis du gjør det. Denne situasjonen er jo bare grusom, både mannen og bestevenninnen.

Jeg kjenner jeg tenker så mye stygt om de nå, og jeg hadde aldri klart å sett på de igjen hvis dette hadde skjedd meg. 

God klem til deg ❤️

Anonymkode: 4ec99...978

En sånn type og kommende barnefar gidder man og orkker man ikke å ha i livet, tenk, ha tvungen relasjon til en slik drittsekk livet ut og så ligner kidden på han også og får samme motoriske, fysiske psykiske trekk som han også. Nei vet du hva, ikke faen 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo fryktelig på så mange måter! Ikke bare har de sveket deg på det groveste, men de har satt deg i en umenneskelig situasjon der du raskt må bestemme deg for noe veldig viktig, midt i en sjokktilstand. Skjønner godt at du er helt knust og jeg synes abort forsåvidt er en fornuftig tanke ettersom å få barnet vil kreve at du samarbeidet med faren i lang tid fremover. MEN. Jeg tror det er veldig viktig at du snakker med noen selv om du ikke har lyst. Dette er et barn du har gledet deg til, som du har drømt om, tenkt på, sett for deg fremtiden til og med. Jeg tenker at det er én ting å ta abort fordi man i utgangspunktet ikke ønsket å få barnet. I denne situasjonen blir du presset til å ta et raskt valg, i en situasjon der du er sint, fortvilet og fullstendig knust. Jeg tenker at sjansen for at du angrer er mye større enn om du valgte abort av andre grunner. Disse følelsene vil blekne etterhvert, bare tenk nøye gjennom om du tror du kommer til å angre når du har fått ting litt på avstand. Men igjen; full forståelse for at du tenker som du gjør, og mye mulig det er det beste valget slik at du kan gå videre og aldri se han igjen.

Anonymkode: e3234...436

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nummen fordi du er i sjokk, du går på autopilot fordi det er for smertefullt til å føle akkurat nå. Det er forståelig, det du har opplevd er et alvorlig og grusomt svik fra de menneskene som skal stå deg nærmest her, bortsett fra nærmeste familie, jeg føler med deg! 

Anonymkode: f588c...43e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg helt vondt av det du skriver.  For et sjokk og for et svik. Jeg håper at du kommer deg gjennom dette og at du har noen du kan støtte deg til. ❤️

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen jeg tenker svarte tanker på vegne av deg, men det skal jeg ikke skrive. TS gjør akkurat det du vil. Kutt han tvert ut av livet ditt og aldri aldri ha noe med den ubrukelige svikejævelen å gjøre.

Anonymkode: 52e79...59e

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
46 minutter siden, ntrane skrev:

En sånn type og kommende barnefar gidder man og orkker man ikke å ha i livet, tenk, ha tvungen relasjon til en slik drittsekk livet ut og så ligner kidden på han også og får samme motoriske, fysiske psykiske trekk som han også. Nei vet du hva, ikke faen 

Hvorfor skriver du han? Baby kan da være en jente? 

Og det finnes slike som meg som er resultatet av seksuelle overgrep. Blir faktisk mennesker av oss når vi er ønsket av mor. 

De forferdelige holdningene dine kan du stappe opp i rattata. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noen som valgte å ta abort, og klarte aldri å bli gravid igjen.

Du trenger ikke å oppgi han som far. Da har du hovedomsorg for barnet ditt og trenger ikke å ha noe kontakt med far, iaf de første årene, hvis du ikke vil. 

Anonymkode: 59528...163

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, førstedamen skrev:

Hvorfor skriver du han? Baby kan da være en jente? 

Og det finnes slike som meg som er resultatet av seksuelle overgrep. Blir faktisk mennesker av oss når vi er ønsket av mor. 

De forferdelige holdningene dine kan du stappe opp i rattata. 

Faren er jo en han da.. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å snakke med barnefar og høre hva han har å si? Kanskje det vil endre synet på om du skal beholde barnet eller ikke. Han var for kort tid siden en du elsket, han kan bli en fin far selv om han var utro mot deg. Vil du ikke vite om det var en engangs eller om de har sveket deg over tid etc.? Ellers enig med AB436, redd du kan angre på å ta abort når du har gledet deg til barnet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Behold barnet. Flytt bort og bytt navn. Ikke oppgi ham som far. 

Anonymkode: 8a204...b8f

Si til dem begge at du har tatt abort 

Anonymkode: 8a204...b8f

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fy faen jeg har bare ikke ord!! Sveket på det groveste!!!

Jeg skjønner du må tenke fort- velger du å beholde barnet må du forholde deg til han resten av livet ditt. Kanskje også din tidligere bestevenninne. Jeg er ikke i tvil om hva jeg ville ha gjort i ditt sted, selv om det er et tungt valg.

Du er i sjokk noe som er helt normalt! Gjør det som er rett for deg. Du fortjener en mann som elsker deg og er trofast mot deg. En som vil være en lojal og snill ektemann og pappa for fremtidige barn. 
Sender deg varme tanker❤️

Anonymkode: 07425...9a9

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest commeilfaut
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Livet mitt har rast helt sammen, jeg er knust, men samtidig klarer jeg ikke å reagere... 

Du er fortsatt i sjokk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lyst til å ha typen i livet mitt, og vil langt mindre samarbeide med han. Med et barn må jeg det... Jeg vil bare videre med livet mitt! Samtidig klarer jeg ikke la være å tenke på hvor nydelig babyen hadde blitt, og hvor mye kjærlighet jeg var klar til å gi til han/hun.

Jeg er snart 3 mnd. på vei, jeg har ikke tid til å tenke, jeg må ta abort før det er for sent... Jeg føler jeg ikke har noe valg. Ikke vil jeg snakke om det med noen heller, men jeg burde vel...

Det er så tungt at jeg ikke klarer å fysisk få ut følelsene mine, verken det triste eller sinnet... Jeg fungerer helt normalt, selvom jeg føler meg knust. Gir det mening? 

Anonymkode: e256c...55c

Du kan alltids få barn senere, til og med alene. Da slipper du å forholde deg til en utro dritt av en mann. Jeg hadde tatt abort og gått videre med livet mitt, uten dritten og kjerringa av en eks-venninne. Håper virkelig det går bedre med deg etter hvert og finner en ordentlig mann å dele livet ditt med❤️ eller at du gjør det alene.

Anonymkode: 07951...bbb

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, man kan ikke ha samarbeid med noen som ikke fortjener å være far😢

Anonymkode: d7529...27c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...