Gå til innhold

Gravid tights

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!  Har noen som er/har vært gravide erfaring med noen gode tightser som ikke strammer for mye på magen? Som er greie til hverdagsbruk(ikke For sportslige). 

Har Pierre Robert sine, men nå 5 mnd på vei så begynner de å stramme litt...

Anonymkode: 99e81...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med tights som ikke er high waist? 

Kjøpte en tights fra rituals som er super digg og som kan strekkes så langt opp til brystene 😂 Men den er nok utgått, men kan alltid høre om de har en tights som er skikkelig high waist i bakrommet! (De får ikke lov å kaste utgåtte klær). 

Den jeg har er mørk grønnblå og har en mye høyere waist enn de som henger fra før av i butikkene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Gåsemor skrev:

Er det denne i fleece du tenker på da?

https://www2.hm.com/no_no/productpage.0647000001.html

Nei. Jeg fant denne her forleden da jeg saumfarer HM etter gode gravidbenklær. De hadde de velkjente 2-pakningene, sorte i bomull med god plass til magen, også hadde de en lignende som hang i nærheten (ikke 2 pk altså), hvor den delen som skal over magen så litt tykkere ut i stoffet. Gikk til innkjøp av den, og den er mye bedre enn den i 2 pk. Men det er altså en helt vanlig sort tights i bomull. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Famme sine vanlige treningstights er jeg veldig fornøyd med. God stretch, høy i livet, bra passform og fint design. De passer fint rundt en babybump.

Blir nok innkjøp av flere farger😍

Anonymkode: 2c5fd...5f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...