Trøndere1 Skrevet 17. september 2020 #21 Del Skrevet 17. september 2020 Arya syren ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elide Skrevet 17. september 2020 #22 Del Skrevet 17. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Da ville jeg skrevet det med J-Arja for å gjøre det mer nordisk. Unaturlig å ha et persisk navn på norsk barn. Synes heller ikke at navnet trenger noe mellomnavn. Anonymkode: c0779...40a Så globalisert som verden er i dag så ser jeg ikke noen grunn til å begrense seg til nordiske navn. Etter min mening er det viktigste at folk rundt en vil klare å uttale/lese navnet, noe som går helt fint med Aria som uttales som det skrives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #23 Del Skrevet 17. september 2020 Arya er fint, men kun alene. Det blir for voldsomt som dobbeltnavn. Anonymkode: ba5d6...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #24 Del Skrevet 18. september 2020 Aria betyr "arisk". Selv om arisk faktisk betyr "fra Iran", så forbinder jo mange det begrepet med noe helt annet, nemlig nazistenes idealmenneske. Greit å ha i bakhodet før man velger noe sånt. Anonymkode: beb36...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 18. september 2020 #25 Del Skrevet 18. september 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg skrevet det med J-Arja for å gjøre det mer nordisk. Unaturlig å ha et persisk navn på norsk barn. Synes heller ikke at navnet trenger noe mellomnavn. Anonymkode: c0779...40a Hvorfor antar du norsk barn? Det vet vi da ingenting om ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 18. september 2020 #26 Del Skrevet 18. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Aria betyr "arisk". Selv om arisk faktisk betyr "fra Iran", så forbinder jo mange det begrepet med noe helt annet, nemlig nazistenes idealmenneske. Greit å ha i bakhodet før man velger noe sånt. Anonymkode: beb36...423 Du blander arier med arisk. Der sistnevnte er det tyskerne holdt på med. Arier er en fra Iran. https://no.wikipedia.org/wiki/Ariere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #27 Del Skrevet 18. september 2020 Aria er arrig, ja (les det høyt). Anonymkode: c1687...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #28 Del Skrevet 18. september 2020 Aria Marie! Anonymkode: afae8...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå