Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny bruker her, og synes det er fryktelig morsomt med alle smileyene. Klør etter å proppe innleggene mine fulle, men behersker meg.

Som en kur tenkte jeg å lage et innlegg fullt av smileys. Kanskje det stopper kløen min for en stund.

Så her er en liten historie om hvordan det kan gå når to kg-smileys møtes på byen:

:wow::sexy::perebrus: :kys_2: :kline::flekke::enig::smoke::klaske:

:smilyblomst::Nikke::bryllup::husarbeid::babysmokk::babyjente:

Ps. Til dere som har skrevet innlegg her lenge. Er det alltid like morsomt med smileys, eller går det over?

Gjest gjest1
Skrevet

:ler: like morsomt ennå, og nå har vi jo fått endel nye også.

men har fortsatt ikke fått brukt den nye "jeg har mistet kroppen min"-smiley, så her er'n:

:storfot:

Skrevet

Smileys er artig ja!

Eg vil og komme med nokon:

:blaaruss: :kissfan: :pippi: :skjeggebass:

Trur ikkje eg finner ei passande anledning til å bruke dei med det første, så det passa fint å ha dei her.

Gjest Gjesta
Skrevet

Også den mest skumle smileyen vi har på forumet:

:klovn: :klovn: :klovn: :klovn:

Skrevet
:Hehe: Smileys er kjempegøy. Synes det er alt for få valgmuligheter på dette forumet.
Gjest Emera
Skrevet

Gøy med smileyene!

Ble glad da jeg fant denne: :tronderbart:

Gjest gjest1
Skrevet
Gøy med smileyene!

Ble glad da jeg fant denne:  :tronderbart:

Ja, det er jo trønder-smiley'n! :ler:

Skrevet
:ler: like morsomt ennå, og nå har vi jo fått endel nye også.

men har fortsatt ikke fått brukt den nye "jeg har mistet kroppen min"-smiley, så her er'n:

:storfot:

Jeg har alltid sett for meg den smileyen som en slags illustrasjon på at noe brått vil komme til å skje, at den er litt utsatt, på en måte... Synes nemlig ikke det likner på føtter, men på slike flippere som sitter i flipperspill... -Altså så smileyen venter på å bli kastet ut i noe uventet, farlig... Men den heter jo : storfot :, så da er det vel kanskje føtter det skal forestille.

Noen som har tenkt samme tanke her, eller er det bare jeg som ser noe helt annet enn andre?

Gjest gjesten
Skrevet
Jeg har alltid sett for meg den smileyen som en slags illustrasjon på at noe brått vil komme til å skje, at den er litt utsatt, på en måte... Synes nemlig ikke det likner på føtter, men på slike flippere som sitter i flipperspill... -Altså så smileyen venter på å bli kastet ut i noe uventet, farlig... Men den heter jo : storfot :, så da er det vel kanskje føtter det skal forestille.

Noen som har tenkt samme tanke her, eller er det bare jeg som ser noe helt annet enn andre?

Jeg ser som meg noe som indikerer "med beina solid plantet i bakken"

Skrevet

Ja, alltid like morsomt. Liker denne; :frustrert: og denne :sjenert: , og selvsagt denne :sjarmor: . Og disse da; :grine2: :overrasket: :storfot: :hoppe::heiajente::tronderbart::raudruss: Men ekstra_kul gif'en virker ikke. :forvirret:

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...