AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #1 Skrevet 17. september 2020 Hei 😊 var hos legen for en stund siden med denne føflekken, han syntes den så grei ut, ikke noe farlig. Men det ser liksom ut som den har begynt å sprekt opp litt, og det ser ut som det kommer litt "vann" ut på siden av den. Den er på puppen, litt nedenfor brystvorta. Så den er ikke godt beskytta og kan fort komme borti den 🙈 noen som har fjernet føflekk før? Gjør det vondt? Anonymkode: 8a6de...bca
exictence Skrevet 17. september 2020 #2 Skrevet 17. september 2020 Ja, jeg har fjernet. Det gjør ikke vondt i det hel tatt. Ikke under inngrepet, og ikke i etterkant. Godt å få det fjernet. Jeg fikk litt lokalbedøvelse rundt lokalt (en krem), og så var det fort gjort å fjerne den. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Skrevet 17. september 2020 1 minutt siden, exictence skrev: Ja, jeg har fjernet. Det gjør ikke vondt i det hel tatt. Ikke under inngrepet, og ikke i etterkant. Godt å få det fjernet. Jeg fikk litt lokalbedøvelse rundt lokalt (en krem), og så var det fort gjort å fjerne den. Så fint 😊 takk for svar 😁 Anonymkode: 8a6de...bca
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #4 Skrevet 17. september 2020 Føflekken så sånn ut for 1 år siden da legen så på den, den har jo forandra seg litt, så er jo lurt å få den fjerna uansett. Anonymkode: 8a6de...bca
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #5 Skrevet 17. september 2020 Jeg har fjernet noen føflekker for sikkerhets skyld, og jeg er enig i at det er helt smertefritt. Du må selvsagt ha bedøvelse, men kjenner da ingenting under inngrepet eller i etterkant. Føflekken din ser litt rød ut, men det er mulig den skraper mye borte BH eller andre ting og blir rød av det. Jeg trodde egentlig det var anbefalt å fjerne føflekker som skraper mye borti tøy etc? Jeg ble også fortalt en gang at man må til spesialist for å fjerne føflekker på bryst og i ansiktet, for at arret skal bli så pent som mulig. Anonymkode: c7e22...c32 1
Ellevill Skrevet 17. september 2020 #6 Skrevet 17. september 2020 Jeg synes du bør fjerne den. Jeg har fjernet flere og det er ikke vondt. Det kan være litt ubehagelig med bedøvelsen og det å vente på at de skal begynne (for min del, iallfall) mens bedøvelsen virker, men selve inngrepet er helt smertefritt. Og uansett er det verdt å være på den sikre siden med føflekker. Jeg skal fjerne en i morgen. 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #7 Skrevet 17. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fjernet noen føflekker for sikkerhets skyld, og jeg er enig i at det er helt smertefritt. Du må selvsagt ha bedøvelse, men kjenner da ingenting under inngrepet eller i etterkant. Føflekken din ser litt rød ut, men det er mulig den skraper mye borte BH eller andre ting og blir rød av det. Jeg trodde egentlig det var anbefalt å fjerne føflekker som skraper mye borti tøy etc? Jeg ble også fortalt en gang at man må til spesialist for å fjerne føflekker på bryst og i ansiktet, for at arret skal bli så pent som mulig. Anonymkode: c7e22...c32 Så fint at det ikke gjorde vondt 😁 kan høre om han kan henvise til spesialist har også en stor som står ut på siden av låret som jeg også fort kan skrape borti 🙈 det er jo også ganske vondt 😳 han sa jeg kunne komme tilbake faktisk å fjerne dem, men anbefalte å vente til etter sommeren i fjor, så jeg fint kunne ligge ute i sola. Men så bare glemte jeg det bort 🤔 så får høre om det går Ann nå snart 😊 den blir nok fort irritert av både klær og at jeg er borti den 🙈 Anonymkode: 8a6de...bca
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #8 Skrevet 17. september 2020 Har fjernet en lignende føflekk på puppen. Eneste som var ubehagelig var bedøvelsen eller jente jeg ingen ting. Hadde plaster på en stund for det svei når jeg dusja. Skifta plaster hver dag. Er helt fint nå. Anonymkode: 3aee9...90a 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #9 Skrevet 17. september 2020 2 minutter siden, Ellevill skrev: Jeg synes du bør fjerne den. Jeg har fjernet flere og det er ikke vondt. Det kan være litt ubehagelig med bedøvelsen og det å vente på at de skal begynne (for min del, iallfall) mens bedøvelsen virker, men selve inngrepet er helt smertefritt. Og uansett er det verdt å være på den sikre siden med føflekker. Jeg skal fjerne en i morgen. 🙂 Masse lykke til i morgen 🤩 tok det lang tid å få svar? Anonymkode: 8a6de...bca
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #10 Skrevet 17. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har fjernet en lignende føflekk på puppen. Eneste som var ubehagelig var bedøvelsen eller jente jeg ingen ting. Hadde plaster på en stund for det svei når jeg dusja. Skifta plaster hver dag. Er helt fint nå. Anonymkode: 3aee9...90a Så fint det gikk bra 😊 sånne føflekker er litt frustrerende, for skal så lite til før man kommer borti dem, og det gjør vondt 🙈😅 tok det lang tid før du fikk svar etter de sendte den inn? 😊 Anonymkode: 8a6de...bca
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #11 Skrevet 17. september 2020 Jeg fjernet to tidligere i sommer og fikk svar etter et par uker i hvert fall. Ca. like lenge som når jeg fjernet en for noen år siden. Ble egentlig litt overrasket over at det gikk såpass fort. Anonymkode: d367b...75c 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #12 Skrevet 17. september 2020 Ser mer ut som en gammelmannsvorte eller noe? Isåfall er det veldig enkelt å fjerne, de skraper den bort. Eventuelt fryser og skraper. Anonymkode: 5c3bb...dd1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #13 Skrevet 17. september 2020 Er du sikker på at det er en føflekk. Kan det være tredje brystvorte? Anonymkode: ae42b...377
bluedot Skrevet 17. september 2020 #14 Skrevet 17. september 2020 Den blir sikkert fort irritert, så bare å få den fjernet. Tviler på at det er noe farlig med den forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå