AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #1 Skrevet 17. september 2020 Har du opplevd det? Hvordan gikk det? Gravid i uke 28 med tvillinger og er ganske bekymret. Tatt antibiotika i 2 døgn, men fortsatt sterk sykdomsfølelse og smerter. Anonymkode: eff69...31d
Anjatapinjata Skrevet 17. september 2020 #2 Skrevet 17. september 2020 Jeg hadde tatt en tlf til legevakten evt føden å spurt. Skjønner du er bekymret. Etter oppstart på antibiotika pleier det å bedre seg raskt.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Skrevet 17. september 2020 Veldig rart at du ikke er innlagt om du har nyrebekkenbetennelse. Ihvertfall om du bærer på tvillinger. Hvis dette stemmer er det direkte uansvarlig. Er du sikker på at det er nyrebekkenbetennelse? Anonymkode: 1355a...6b8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #4 Skrevet 17. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig rart at du ikke er innlagt om du har nyrebekkenbetennelse. Ihvertfall om du bærer på tvillinger. Hvis dette stemmer er det direkte uansvarlig. Er du sikker på at det er nyrebekkenbetennelse? Anonymkode: 1355a...6b8 Ja, helt sikker! Legen sa jeg kunne ta ibux også, men når jeg googlet det står det at man ikke skal ta ibux når man er gravid.. Jeg ble dårlig på legevakta, følte jeg måtte spy/på do/besvime og svetten rant. Da sa han at jeg var kvalm pga graviditeten, men kvalme/diarè/brekninger kan være en del av symtombilde på byrebekkenbetennelse. Jeg sa også at jeg hadde sterke og vonde kynnere hele den natta før jeg kom dit, fikk bare til svar at kynnere er normalt. Ingen kontroll på fostrene. Ringte føden idag og der sa sekretæren at jeg kunne avvente til kontroll av crp osv til i morgen (fredag) slik legen på legevakta sa. Jeg kjenner jo liv, men blir likevel bekymra når jeg leser på nett... men når både lege og sekretæren på føden sier noe annet vet jeg ikke hva jeg skal tro.. Ts Anonymkode: eff69...31d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå