Gå til innhold

Vaginal orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen spørsmål til kvinner som opplever vaginal orgasme med samleie uten stimulering av klitten.

Opplever dere det hver gang når dere har sex?

Kjennes den likt på klitorisorgasme? ( For dere sammentrekkende følelser i vagina etter det?)

Kan dere gi noen tips hvordan man kan nå det? 

Anonymkode: fc22f...749

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhodet ikke lik følelse. Klitorisorgasmer er mye mer "overfladiske" mens gpunkt er fantastisk mye bedre. Før brukte vi mye leketøy, men gpunktsorgasmer gir meg så mye mer så jeg er ikke avhengig av leketøy eller onani. Sier ikke nei takk til slikking da! Fant gpunktet på bryllupsreisen, var kåt 24/7 og hadde sex 3-4 ganger daglig. Får det når penis treffer riktig punkt lenge nok. Tenk på vibratorer og dildoer: de er formet slik at de treffer gpunktet. Prøv å treffe samme punkt med penis. 

Lykke til, hilsen lykkelig gift. 

Anonymkode: 41eb0...5db

• Liker 2
Skrevet

Jeg får ikke vaginale orgasmer så ofte, og jeg får de kun når han tar meg bakfra eller i skje. Orgasmen føles annerledes enn en en klitorisorgasme, den er ikke like intens, mer «dyp». Jeg foretrekker vaginal orgasme. 

Anonymkode: 5414b...0c8

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har noen spørsmål til kvinner som opplever vaginal orgasme med samleie uten stimulering av klitten.

Opplever dere det hver gang når dere har sex?

Kjennes den likt på klitorisorgasme? ( For dere sammentrekkende følelser i vagina etter det?)

Kan dere gi noen tips hvordan man kan nå det? 

Anonymkode: fc22f...749

Har ikke fått orgasme via penetrering alene. Men ville bare dele en «ny» oppdagelse.

Jeg har alltid hatt kraftige orgasmer via klitoris, såkalt «klitoris orgasme». Eller jeg vil nesten ikke kalle det lengre. De jeg får ved bruk av fingrene får alt til å trekke seg sammen, det er virkelig en intens orgasme.

Jeg har nylig fått tak i en «Satisfyer Pro», og nå vet jeg hva det vil si å få mer «overfladisk» klitorisorgasme. Det er godt, men mer overfladisk, og ikke de samme intense sammentrekningene der det kjennes ut som om hele vulva skal suges innover.

Det er fult mulig å få til dyp «klitoris» stimulering ved kun p stimulere klitoris og bruke musklene i vagina, og få en skikkelig intens og dyp «vaginal» orgasme

Anonymkode: 084f0...334

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...