Gå til innhold

P-stav

Gjest P-stav bruker

Fremhevede innlegg

Gjest P-stav bruker
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen her som vet en ting eller to om de forskjellige prevensjonen.

Jeg har nylig satt inn p-stav (ca 1 1/2 mnd siden) og humørsvingningene mine er til å kaste opp av! Det ene øyeblikket er jeg :klappe: , det andre er jeg :tristbla: og i det siste er jeg :frustrert: .

Jeg er så lei av det og lurer på om dette er noe som vil gå seg til! Er litt døvt å ta den ut etter så kort tid når den kostet så mye og dette vil gå seg til etterhvert!

Håper noen har erfaringer!

Har gått på p-pille, gikk fint, P-plaster, gikk ikke så fint!

KOZ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varier vel fra person til person.

Jeg hadde sinsyke humørsvingninger av p-pillen,har fått satt inn implantat,og jeg tror jeg er normal.. (?) hehe

Tror det er bare å prøve seg frem..

Får eg spørre hvordan din sykus fungere nå?

Jeg gikk uten i over 2 mnd,og nå har jeg hatt små blødninger i ca 3 uker....... :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg lurer på om det er noen her som vet en ting eller to om de forskjellige prevensjonen.

Jeg har nylig satt inn p-stav (ca 1 1/2 mnd siden) og humørsvingningene mine er til å kaste opp av! Det ene øyeblikket er jeg  :klappe: , det andre er jeg  :tristbla: og i det siste er jeg  :frustrert: .

Jeg er så lei av det og lurer på om dette er noe som vil gå seg til! Er litt døvt å ta den ut etter så kort tid når den kostet så mye og dette vil gå seg til etterhvert!

Håper noen har erfaringer!

Har gått på p-pille, gikk fint, P-plaster, gikk ikke så fint!

KOZ

Jeg hadde selv p-stav for ikke så lenge siden. Men jeg likte den ikke så veldig godt. Det første året jeg hadde den hadde jeg ikke mensen i hele tatt (ganske godt da men).... Deretter kom det små blødninger nesten hele tiden, det føltes som om jeg hadde mensen konstant!

Men jeg merket ikke noen humørsvigninger..

Jeg hadde den ikke inne i hele 3 år, pga at vi skulle prøve å bli gravide :) det gikk fint! hadde ikke problemer med det i hele tatt! :)

Gjest trådstarteren
Skrevet

Jeg har jo bare hatt den inne i halvannen mnd så vet ikke helt hvordan blødninger jeg har. Etter ca 2 uker blødde jeg i en uke, så sluttet det, nå har jeg igjen fått litt blødninger, veldig lite vel og merke. ER stort sett fornøyd, menm litt slitsomt med disse humørsvingningene :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...