Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet til uke 37 og har helt fram til nå bært veldig aktiv. I dag har jeg fått så vondt i den ene siden og en del ilinger nedover i rumpa. Er det bare den berømte bekkenløsningen eller er det modningstegn på gang? Er guffen form og litt kvalm også..

Anonymkode: bcbff...e0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er gravid, og det nærmer seg fødsel...men det trenger ikke skje denne uka. Hva ilingene er er jo umulig for oss å si... slapp av og vent, eller snakk med lege/jordmor..

Anonymkode: 3bbc4...64b

Skrevet

Hadde det sånn i flere uker før lillegutt kom til verden 11 dager over termin 😛 

Anonymkode: 90140...302

Skrevet

Man skal ikke være i knallform (les: i samme form som før graviditeten) når man er gravid, og spesielt ikke så nærme termin. Kroppen trenger ro og hvile nå, ikke masse fysisk aktivitet. Fint hvis du har overskudd til å egentlig være aktiv, men tenk på at det er kjempelurt å ha spart opp den energien når babyen kommer. Jeg er selv ca.like langt på vei som deg og føler meg veldig kvikk og har mye energi (til å være høygravid). Jeg har allikevel måttet roe ned fordi jeg får kynnere og nedpress ved fysisk anstrengelse. Jeg kan så vidt gå litt turer, men må da gå ganske sakte for å unngå kynnere og nedpress. Jeg tenker at det bare er greit at jeg blir litt små-rastløs, så har jeg forhåpentligvis litt å gå på når babyen kommer. Jeg prøver å bruke hjernen litt mer i stedet, f.eks ved å lese eller organisere og planlegge til babyen kommer. 

Anonymkode: fbc43...41a

Skrevet

Lytt til kroppen, om det er tegn eller ikke er umulig å si. Det er lov å håpe da 😊

For å si det sånn så hadde jeg mer tegn i uke 33-34 enn jeg har nå i 37-38.

Anonymkode: f5d45...d90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...