Gå til innhold

Legge gulv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er i gang med å legge laminat gulv i en eldre leilighet jeg har kjøpt. Har handlet inn alt jeg trenger til gulvet, underlag og verktøy. Enda, så får jeg det ikke til. Har sett uendelige videoer og instruksjoner av hvordan man skal legge gulv, men det blir skjevt og den "bøyer" seg opp og legger seg ikke flat. Er den noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre? 

Anonymkode: ec2e9...633

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ring en snekker, betal han for å komme hjem til deg og gi deg en times undervisning i gulvlegging. Så viser han deg akkurat hvordan du skal gjøre det og hjelper deg i gang. Så klarer du resten selv.

Endret av Million
Skrevet

Kjenner du til noen som kan hjelpe til? En venn eller en fra familien? 

Har du bilder av resultatet?

Skrevet
4 minutter siden, Million skrev:

Ring en snekker, betal han for å komme hjem til deg og gi deg en times undervisning i gulvlegging. Så viser han deg akkurat hvordan du skal gjøre det og hjelper deg i gang. Så klarer du resten selv.

Vanskelig å få tak i en snekker på dagen. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å få tak i en snekker på dagen. 

Det er bare å ringe rundt og sjekke. Det kan fort være at noen har en time å avse i mellom andre oppdrag.

Skrevet

Har du lest/sett monteringanvisning på akkurat dette gulvet? Det er flere ulike låsesystemer på gulv. 

Skrevet (endret)

Hva bøyer seg opp? Hva eksakt er vanskelig? Jeg har lagt litt gulv, og kan kanskje hjelpe litt :)

e det vinyllaminat, eller sånn laminat av "tre"?

høres ut som du kanskje ikke får klikket fjøla ordentlig på plass,  da kan de stå litt opp fra gulvet. 

Endret av MiniMjau
Skrevet

På enkelte klikk-systemer lønner det seg å banke på parkettbordet, slik at det glir inn i hverandre. Hvis du hadde informert oss om hvilken type laminat du har kjøpt inn er det garantert noen her som har lagt akkurat det gulvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...