Gå til innhold

Har noen prøvd mineral solkrem spf 50 fra Colorsience eller Kiehl’s?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvordan syns du de evt. var? 
Og hvilken hudtype har du?

Jeg er på jakt etter en mineralsolkrem med spf 50 som ikke legger seg i porer eller blir blank. Jeg bruker nå Murad, den er den beste jeg har prøvd hittil.

Takknemlig for svar 😊

Anonymkode: cd001...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker den fra Kiehl’s. Har vært veldig plaget med at solkrem legger seg i porene og gir urenheter, men denne gjør ikke det. Kan brukes under sminke også, super som base. Har sensitiv hud.

Anonymkode: a3ba3...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker den fra Kiehl’s. Har vært veldig plaget med at solkrem legger seg i porene og gir urenheter, men denne gjør ikke det. Kan brukes under sminke også, super som base. Har sensitiv hud.

Åh! Så bra 👏 Er det denne du har? Blir den veldig hvit om den brukes alene?

457ACB2C-0012-4517-A918-5D67F88D20D1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åh! Så bra 👏 Er det denne du har? Blir den veldig hvit om den brukes alene?

Den blir ikke hvit, men den er veldig drøy i bruk så jeg bruker mye mindre av denne enn av andre merker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh tusen takk for tipset! 🙏🏻 Bruker harde kremer for akne og har ikke funnet noen solkrem som ikke gir forverring av plagene. Kanskje denne funker for meg. 😍 Sminke fra bare minerals gir hvert fall ingen forverring og det er også 100% mineraler. 

Anonymkode: 9b9d5...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Den blir ikke hvit, men den er veldig drøy i bruk så jeg bruker mye mindre av denne enn av andre merker. 

Vær obs på at dersom du bruker for lite solkrem så blir også faktoren/SPF mindre. Anbefalt mengde til ansikt og hals er èn teskje, først da oppnår du faktoren som er oppgitt på produktet. En venninne av meg ble skikkelig solbrent fordi solkremen var "drøy i  bruk" og hun brukte for liten mengde. 

FHI - soling

Anonymkode: 54e84...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Jeg bruker ganske stor mengde uansett, men opplever ofte at solkrem med tynn konsistens blir blank, blir denne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær obs på at dersom du bruker for lite solkrem så blir også faktoren/SPF mindre. Anbefalt mengde til ansikt og hals er èn teskje, først da oppnår du faktoren som er oppgitt på produktet. En venninne av meg ble skikkelig solbrent fordi solkremen var "drøy i  bruk" og hun brukte for liten mengde. 

FHI - soling

Anonymkode: 54e84...5e8

Jeg vet det, men er fryktelig vanskelig å få smørt ut en hel teskje i ansiktet. Blir jo et tykt hvitt lag i fjeset. 😂

Anonymkode: 9b9d5...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...