AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #1 Skrevet 17. september 2020 Hei! Jeg har blitt mobbet tidligere. Både på ungdomsskolen, men også i noen andre relasjoner. Blitt mye ledd av, og ikke med. Iblant er det også at folk synes jeg er søt, men kan le av meg hvis jeg sier noe, selv om jeg selv ikke mener å være morsom. Har opplevd begge deler. Jeg har ikke sosial angst, men samtidig litt symptomer på det. Jeg er nok litt var på andre. I lunsj på jobb er det en som påpeker lunsjen min, at jeg alltid spiser brunost på knekkebrødet. Spurte (mens alle andre satt rundt bordet om jeg ble lei meg fordi han påpekte dette). Jeg sa jeg ikke ble lei meg. Påpeker så at jeg bråker når jeg spiser knekkebrødet. Sier så at jeg smuler på gulvet. Alt i en "morsom" tone. Han skal liksom bare tulle, og ei annen påpeker at det ikke finnes noe vondt i han. Er det bare jeg som er var? Skjønner at han ikke er slem, men jeg føler meg så sårbar og utsatt. Lurer liksom på om jeg tiltrekker meg dette, eller hvorfor andre må påpeke sånt hos meg.. Føler meg veldig utsatt når det sitter andre ved siden av og hører dette. Liker ikke denne oppmerksomheten. Synes ikke det er noe morsomt. Anonymkode: ae5ab...9dd
Gjest SmokeyEye Skrevet 17. september 2020 #2 Skrevet 17. september 2020 Høres ut som det er ham som mangler noe sosiale antenner. Det er alltid noen som flirer og gjør narr av andre selv om det ikke er noe morsomt. Jeg hadde bare tulla om det i samme tone, så tror jeg han til slutt ikke gidder mer. Synes ikke du skal se på det som mobbing.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Skrevet 17. september 2020 Takk for svar. Tenker egentlig det samme som deg. Og jeg tullet tilbake i samme tone. "Tullet" om at jeg syntes var litt irriterende. Fremstod som om det prellet av meg. Men gjør jo ikke det innvendig. Men jeg må vel bare lære meg å være mer trygg på meg selv, og ikke ta det innpå meg at andre ikke har sosiale antenner.. Sitter så i den frykten og følelsen av mobbing mens andre ser på. Anonymkode: ae5ab...9dd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå