Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sangene til Ravi klisterer seg iallefall til hjernebarken..... :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest kenneth
Skrevet

Det var ingen urne for "Kolera", så jeg la den i "Pest" :-)

Skrevet

Pest, uten tvil. :kvalm:

Skrevet

Utrolig irriterende "musikk" - samme melodien, bare en annen tekst... hvis dem ikke rapper noen andre sine låter for å gjøre seg populære da.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kryper til korset og sier at de er sjarmerende.. Blir fort lei låtene, men det gjør jo ingenting, for da har de jo en ny klistrelåt klar...!

Skrevet

Synes de er kuule jeg! Kjøpte cd'en deres i går...

Gjest gjest1
Skrevet
Utrolig irriterende "musikk" - samme melodien, bare en annen tekst... hvis dem ikke rapper noen andre sine låter for å gjøre seg populære da.

Rapper? De synger/spiller jo SAMMEN med dem!

Uansett, jeg liker dem, de er morsomme!

Gjest LoisLane
Skrevet

Veldig kule, synes jeg.

Har dere hørt tekstene? Synes Ravi er flink til å gjøre språket nytt og friskt - det er det ikke mange som klarer for tida.

Skrevet

Best! Jeg liker spesielt tekstene, Ravi er en språkkunstner. The Monroes derimot kan jeg styre meg for, men resten av musikken er bra.

Skrevet

Jeg er imponert over at han klarer å koke sammen de tekstene - og ikke minst huske dem!! Men best? Næh. Pest passer myyye bedre. ;)

Gjest Emera
Skrevet
...Ravi er en språkkunstner.

Det er jeg enig i.

Men jeg begynner å bli litt lei. Det har vært i overkant med Ravi & DJ Løv i det siste.

Skrevet

Klarer ikke bestemme meg for om jeg liker dem eller absolutt ikke, men låtene er liksom fengende på en irriterende måte. Liker den siste med Monroes-låta da, også er de helt annerledes enn alt annet, og det har jeg litt sansen for.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva heter den nye sangen dems? Cheer me up eller noe.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg liker dem jeg :) . Og som pusla sa, de er annerledes enn det meste av annen musikk, og det skal de få kreditt for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...