Gå til innhold

Gamle folk, kule eller teite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folkens, jeg mener faktisk at de gamle i all hovesak er kule!

De er de som har skjønt hva livet dreier seg om, godtfolk! Hvorfor hetse disse geniene slik?

De eldre viser eksempelvis kontroll når de kjører sakte. Det viser at de alltid har god tid. Noe alle andre også bør ta seg. De vet jo at det irriterer oss med litt dårligere tid, og det betyr faktisk at de eldre er innehavere av god humor. Det må være gøy å kjøre i 50 i 80-«sonen» når de har tusen sinte etterfølgere på slep.

Mine damer og herrer, la oss ikke hetse dem, men bli som dem!

Anonymkode: 80ad2...2d5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

For å si det slik de er like forskjellige som unge folk.

Skrevet

Gamle folk er som alle andre. Det finnes litt av hvert der også og ganske mange som ikke eier snev av kulhet. 
Må ikke stirre seg blind på polyesterbukser, permanent og gammel alder. De blir ikke til kloke ugler i trærne
fordi de bikker en viss alder. ;) 

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skulle alder spille noen rolle? Folk er da forskjellige uansett hvor gamle de er.

Anonymkode: d4e3e...a34

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

men bli som dem!

Jeg har gode nyheter til deg: du kommer til å bli som dem! 😆

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Jeg er femti år nå og ser fram til jeg blir 80 +. Da skal jeg gjøre alt mulig rart og slippe unna med det. For når man er så gammel, kan man gjøre så mye mer uten at det får konsekvenser. 

Skal i hvert fall røyke pipe med weed overalt ;) Kjøre rundt i sportsbilen min med høy musikk og tillate meg å kjøre der hvor man egentlig ikke skal kjøre, parkere akkurat der hvor det passer meg. Gå kledd i alskens rare klær, bare nyte livet og være meg selv. 

Skal holde meg i god form de neste tredve år, da blir jeg en sprek åttiåring om alt går etter planen. 

Skrevet (endret)
3 hours ago, AnonymBruker said:

Folkens, jeg mener faktisk at de gamle i all hovesak er kule!

De er de som har skjønt hva livet dreier seg om, godtfolk! Hvorfor hetse disse geniene slik?

De eldre viser eksempelvis kontroll når de kjører sakte. Det viser at de alltid har god tid. Noe alle andre også bør ta seg. De vet jo at det irriterer oss med litt dårligere tid, og det betyr faktisk at de eldre er innehavere av god humor. Det må være gøy å kjøre i 50 i 80-«sonen» når de har tusen sinte etterfølgere på slep.

Mine damer og herrer, la oss ikke hetse dem, men bli som dem!

At du deler folk inn i kule og teite, viser at du er ung.

Endret av T-Rex
Skrevet
26 minutter siden, T-Rex skrev:

At du deler folk inn i kule og teite, viser at du er ung.

Jeg har skrevet i posten at jeg er ung. Hva har det med noe som helst å gjøre? At du bekrefter noe jeg selv har gitt uttrykk for, som har lite med tema å gjøre. Merkelig bidrag til tråden fra din side.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har skrevet i posten at jeg er ung. Hva har det med noe som helst å gjøre? At du bekrefter noe jeg selv har gitt uttrykk for, som har lite med tema å gjøre. Merkelig bidrag til tråden fra din side.

Er det?

Det jeg skulle fram til, er vel egentlig at ikke alt er svart/hvitt. Det er så mye annet.

Skrevet
3 minutter siden, T-Rex skrev:

Er det?

Det jeg skulle fram til, er vel egentlig at ikke alt er svart/hvitt. Det er så mye annet.

Du overså tydeligvis at jeg skrev «i all hovesak» i åpningsinnlegget. Jeg skrev aldri at alle gamle er enten sånn eller slik.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du overså tydeligvis at jeg skrev «i all hovesak» i åpningsinnlegget. Jeg skrev aldri at alle gamle er enten sånn eller slik.

Du er kranglevoren til å være tenåring, vil jeg si.

Skrevet

Alder har ikke noe å si (så lenge de ikk er demente eller ikke gidder å følge med fordi ting "var bedre før i tida").

Drittfolk er drittfolk unge som gamle - og snille folk er snille folk unge som gamle. Alder er ingen unnskyldning til å være bitter eller kreve respekt.

Anonymkode: 89473...09d

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, T-Rex skrev:

Du er kranglevoren til å være tenåring, vil jeg si.

Jeg har ikke kranglet på noe. Nok en usaklig avsporing fra din side.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for personangrep, persondebatt, brukerdebatt, innhold med opphavsrett og svar til dette.

Edie, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...