AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #1 Skrevet 17. september 2020 Noen som har sett de to første episodene? Hva synes dere? Anonymkode: 21656...95f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #2 Skrevet 17. september 2020 Jeg har sett den første. Synes kanskje det var litt kleint, og virker litt «billig» produsert.. men det er jo filmet under korona, så de er vel litt begrenset pga det. Anonymkode: 60bc9...753
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 Synes det er grei underholdning, skal følge med videre! Men hun Charlotte, hvor er hun kjent fra? Er noe kjent med henne. Vet ikke om hun bare minner meg om noen (Isabel Raad?) eller om hun faktisk har vært med i noe reality tidligere? Hm. Anonymkode: 65b66...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #4 Skrevet 18. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er grei underholdning, skal følge med videre! Men hun Charlotte, hvor er hun kjent fra? Er noe kjent med henne. Vet ikke om hun bare minner meg om noen (Isabel Raad?) eller om hun faktisk har vært med i noe reality tidligere? Hm. Anonymkode: 65b66...7dc Jeg synes hun minner veldig på hun Cecilie fra første sesong av ex on the beach, og paradise som går nå. Hun var vel første til å gå ut. Anonymkode: 60bc9...753
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #5 Skrevet 18. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes hun minner veldig på hun Cecilie fra første sesong av ex on the beach, og paradise som går nå. Hun var vel første til å gå ut. Anonymkode: 60bc9...753 Ja, enig, og begge er jo fra Særp Anonymkode: 65b66...7dc
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #6 Skrevet 19. september 2020 Virker billigprodusert, og alle der virker usikre, til og med programlederne. Spår nok ingen suksess for dette programmet her desverre. Anonymkode: ec66b...21b 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #7 Skrevet 22. september 2020 Kjempe kleint opplegg. Jeg skjønner ikke hvorfor noen velger å melde seg på dette programmet i utgangspunktet. Hvem vil utsette et ellers godt forhold for dette. Idiotisk konsept. Anonymkode: 288ca...149 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #8 Skrevet 2. oktober 2020 Synes det har vært grei bakgrunnsunderholdning til nå, men skulle så mye heller ønske at det ble laget en norsk versjon av Temptation Island. Dette er billigproduksjon og ikke like bra konsept. Michelle er sykt pen! Anonymkode: 21656...95f
supermamz Skrevet 5. oktober 2020 #9 Skrevet 5. oktober 2020 Helt grei underholdning! Men sikkert noe begrenset pga covid 19 vil jeg tro. Men skal følge med videre! 😊
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #10 Skrevet 7. oktober 2020 Greit nok å se på - håper det blir pulings og utroskap.. det er vell det som er konseptet... en såret part i andre enden mens de på andre siden suger og knuller Anonymkode: 78bc7...81d 1
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #11 Skrevet 7. oktober 2020 Synes det er en dårlig versjon av temptation island. Temptation island anbefales virkelig!!! Er på netflix
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #12 Skrevet 8. oktober 2020 Er det bare meg som reagerer på all klemmingen/kyssingen/nærkontakten med mange forskjellige? Ikke veldig innafor når man vet at det her er spilt inn under corona? Handler om hvilke signaler TVNorge sender ut. Anonymkode: 5df11...c12 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #13 Skrevet 8. oktober 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg som reagerer på all klemmingen/kyssingen/nærkontakten med mange forskjellige? Ikke veldig innafor når man vet at det her er spilt inn under corona? Handler om hvilke signaler TVNorge sender ut. Anonymkode: 5df11...c12 Vil tro de er testet alle som kommer inn, så det er nok trygt for de. Men enig i at det sender feil signaler om at det er greit å håndhilse, klemme folk man ikke kjenner osv. Anonymkode: 60bc9...753 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #14 Skrevet 8. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil tro de er testet alle som kommer inn, så det er nok trygt for de. Men enig i at det sender feil signaler om at det er greit å håndhilse, klemme folk man ikke kjenner osv. Anonymkode: 60bc9...753 Det må være veldig vanskelig da, når de ikke har «kontroll» på de som er gjester på festene i hverdagen (tviler på at alle er låst inne alene på corona-hotel når de ikke er på opptak). I tillegg er de jo på offentlige steder på dates o.l. hvor de risikerer smitte, f.eks. på Tusenfryd. Men produksjonen måtte vel ha blitt stengt ned om noen involverte havnet i karantene, så da hadde de kanskje flaks. Enig i at det sender ut feil signaler da. Om jeg skal være litt fordomsfull tipper jeg de deltakerne er på fester sammen hvor de ikke opprettholder smittevernregler også nå etter at produksjonen er over. Synes det tok seg litt opp nå, litt mer action på det nye paret som kom inn. Det er jo litt som på Temptation Island, at det må være litt intriger og folk som blir betatt av noen utenfor forholdet om det skal være gøy. Men samtidig fint med par som Jenny og Emil som man har troen på at vil være med hverandre, for føler de bidrar i gruppa likevel. Anonymkode: 21656...95f
bens Skrevet 25. oktober 2020 #15 Skrevet 25. oktober 2020 På 22.9.2020 den 11.13, AnonymBruker skrev: Kjempe kleint opplegg. Jeg skjønner ikke hvorfor noen velger å melde seg på dette programmet i utgangspunktet. Hvem vil utsette et ellers godt forhold for dette. Idiotisk konsept. Anonymkode: 288ca...149 Nei, faktisk ikke så kleint som man skulle tro. Går ganske greitt å se gjennom. Kun et få ganger har jeg måtte mutet lyden pga litt overkant cringe og kleine samtale;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå