Litz Skrevet 22. juli 2005 #1 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Lys viltfarget brunstig hannilder ble funnet ikke langt fra FOD-gården utenfor Oslo i kveld. Det er en ganske stor hanne på ca 1,5 kg, kanskje mer. Veldig snill og kosete, ikke tynn. Vanskelig å si hvor lenge han har vært utendørs men han var iallefall svært sulten da han ble funnet. Ilderen befinner seg nå hos meg midlertidig. Ta kontakt på telefon: hvis dere vet hvem som kan være eier. Jeg trenger også ett krisehjem ganske umiddelbart da jeg ikke har noen mulighet til å ha en brunstig hannilder her sammen med mine tre dominante ildere. Hvis du har mulighet til å ta imot en hjemløs ilder til vi finner eventuelle eiere så er jeg evig takknemlig. (ta kontakt på samme telefonnummer) Telefonnummer kan ikke legges i innlegg. Marianne moderator Endret 23. juli 2005 av Marianne
Litz Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #2 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Kan kanskje legge til at dette vil gå gjennom NIF (Norsk Ilderforening). Dvs at NIF dekker eventuell øremiddbehandling og andre akuttbehandlinger på ilderen som er i ett eventuelt krisehjem. NIF vil også stå for annonsering for å finne eier, evt finne nye eiere som vil ha ilderen. (nye eiere vil måtte skrive under på en omplasseringskontrakt via NIF) Hvis noen lurer på dette med krisehjem så er det selvfølgelig bare å ta kontakt med meg. Enten via pm, telefon eller mail. Vær da snill å sende mailen til(min NIF-adresse) Er det andre ting dere lurer på når det gjelder ilder, ta gjerne kontakt eller ta en titt på www.ilder.no (forumet er litt defekt for tiden, problemer med å poste innlegg men det er fullt mulig å lese) Mailadresse kan ikke legges i innlegg. Marianne moderator Endret 23. juli 2005 av Marianne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå