AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #1 Skrevet 17. september 2020 Vi tenker å ha stoltrekk på alle stolene i bryllupet vårt. Men spørsmålet der da skal vi kjøpe nytt eller leie brukt? Hva gjorde dere? Jeg ser at dem som leier ut, tar veldig mye i pris for utleie, i tilegg må jeg da betale ekstra for frakten da jeg bor litt "øde" Anonymkode: cf70d...374
axillea Skrevet 17. september 2020 #2 Skrevet 17. september 2020 Jeg ønsker egentlig også å ha det, men det er skikkelig dyrt. Har tittet på wish og ebay også, til og med der er det dyrt. Så om noen finner en fra løsning, er jeg også veldig interessert.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Skrevet 17. september 2020 Høres ut som sløsing. ingen bryr seg! Anonymkode: 31fea...8be 2
frøken bambi Skrevet 18. oktober 2020 #4 Skrevet 18. oktober 2020 Med mindre stolene i lokaler er skikkelig stygge så er det ikke en kostnad jeg hadde giddet å ta. man ser kun trekkene når man går inn i lokalet, etter det så skal jo gjestene sitte på stolene og trekkene vil ikke være synlige på bilder. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå