AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #1 Skrevet 17. september 2020 Hvis man sender negative tanker til en person, kan dette påvirke de i negativ grad? Kan feks jeg bli dårlig hvis noen tenker negativt om meg? Noen erfaringer rundt dette? Anonymkode: f4bb1...54f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #2 Skrevet 17. september 2020 Hei du! Nei, det går nok ikke. Så vidt vi vet kam man ikke påvirke andre med bare tanker. Det burde i tilfelle ha blitt bevist for lenge siden. Hvis disse negative tankene gjøres om til handling som feks baksnakking, stygge blikk, etc så vil en evt mottaker av dette kunne bli påvirket. Anonymkode: 3eac5...419 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Skrevet 17. september 2020 Det er nok mulig å ta inn negativ energi fra andre, det er jeg ikke i tvil om; det er mulig. Man kjenner det jo f.eks. raskt om man går inn i et rom der noen krangler/det er dårlig stemning. Hvis det er mer å "føre vondt over folk" du tenker på, så er jeg litt usikker. Hørt litt av hver opp gjennom, men mitt råd er å jorde seg selv og rense seg selv, om du har tro på slikt. Man bør aldri ønske vondt over andre! What goes around comes around. Man vil selv bære med seg sinnet og hatet. Anonymkode: 59695...580 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #4 Skrevet 17. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er nok mulig å ta inn negativ energi fra andre, det er jeg ikke i tvil om; det er mulig. Man kjenner det jo f.eks. raskt om man går inn i et rom der noen krangler/det er dårlig stemning. Hvis det er mer å "føre vondt over folk" du tenker på, så er jeg litt usikker. Hørt litt av hver opp gjennom, men mitt råd er å jorde seg selv og rense seg selv, om du har tro på slikt. Man bør aldri ønske vondt over andre! What goes around comes around. Man vil selv bære med seg sinnet og hatet. Anonymkode: 59695...580 Bør ikke? Det er veldig vanlig å bli påvirket negativt av enkeltes dårlige energi eller urettferdige eller slemme handlinger mot en selv og så blir en sint og forbannet. Gir det seg ikke så må man ventilere det ut på et vis og da er det ofte slik at man ønsker folk lengre vekk enn dit pepper`n gror for å bli kvitt dem. Helt normalt det tror jeg. Det virker nok ikke som man kunne ha ønsket. Det slår tilbake på en selv og man får det dårlig, blir mere sint og får kanskje høyt blodtrykk o.s.v. Noen ganger skulle jeg virkelig ønske at det virket. Noen onde handlinger burde bli møtt med så mye motstand at den som var slem i utgangspunktet fikk straff som fortjent. At det den som startet det hele fikk smake egen medisin og gjorde det aldri igjen. Det er ikke første gang jeg har tenkt at i gamle dager hadde de det enklere. En giljotin i bakgården hadde gjort underverker for forbryterens innstilling og straffen hadde blitt endelig. Punktum. Det finnes slemme folk der ute som fortjener et rapp. Anonymkode: 99a4b...c3c 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #5 Skrevet 17. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bør ikke? Det er veldig vanlig å bli påvirket negativt av enkeltes dårlige energi eller urettferdige eller slemme handlinger mot en selv og så blir en sint og forbannet. Gir det seg ikke så må man ventilere det ut på et vis og da er det ofte slik at man ønsker folk lengre vekk enn dit pepper`n gror for å bli kvitt dem. Helt normalt det tror jeg. Det virker nok ikke som man kunne ha ønsket. Det slår tilbake på en selv og man får det dårlig, blir mere sint og får kanskje høyt blodtrykk o.s.v. Noen ganger skulle jeg virkelig ønske at det virket. Noen onde handlinger burde bli møtt med så mye motstand at den som var slem i utgangspunktet fikk straff som fortjent. At det den som startet det hele fikk smake egen medisin og gjorde det aldri igjen. Det er ikke første gang jeg har tenkt at i gamle dager hadde de det enklere. En giljotin i bakgården hadde gjort underverker for forbryterens innstilling og straffen hadde blitt endelig. Punktum. Det finnes slemme folk der ute som fortjener et rapp. Anonymkode: 99a4b...c3c Helt enig Anonymkode: f4bb1...54f
MarieLo Skrevet 17. september 2020 #6 Skrevet 17. september 2020 Nei, man gjør det bare verre for seg selv. Å være sint på noen er som å drikke gift og håpe det påvirker noen andre. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #7 Skrevet 17. september 2020 Hvorfor sende negative tanker til andre? Hva får ut av det? Anonymkode: aa68a...1e3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #8 Skrevet 17. september 2020 Ja det fungerer både den ene og den andre veien. og det er bevist. men greien er at det vi sender ut også kommer i retur. så ville ikke begynt med dette! les om voodoo- det er ikke noe man tuller med! Anonymkode: 3f30a...950 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #9 Skrevet 17. september 2020 Nei, det hjelper ikke å bare tenke negative tanker om noen. Men tanker omsettes jo ofte til handlinger, bevisst eller ubevisst. Det er handlingene som vil påvirke andre; hva du sier, hva du gjør, hvordan du sier ting, hvilket kroppsspråk du har osv. Det er derfor bare indirekte at negative tanker har noe å si. Jeg er ikke i tvil om at en leder jeg en gang hadde tenkte negative tanker om meg, men det var ikke tankene hans som gjorde meg syk; det var mobbingen. Den gikk på utestengelse, forskjellsbehandling, tilbakeholdelse av nødvendig informasjon, at han snudde seg vekk og lot som han ikke hørte hvis jeg henvendte meg til ham, å gi meg umulige oppgaver for så å straffe meg for at jeg ikke gjorde jobben min osv. Derimot hjelper det ikke i det hele tatt at jeg sitter her og tenker dritt om vedkommende, og ønsker ham både tap og smerte her i livet. Anonymkode: 875b8...6aa 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #10 Skrevet 17. september 2020 Nei nei det gjør det ikke 😊 Men de kaster jo bort tid på det. Anonymkode: fe3d0...28f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #11 Skrevet 17. september 2020 Nei. Men du kan sende stygge blikk til dem, det vil påvirke dem negativt Anonymkode: 4a329...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #12 Skrevet 17. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Men du kan sende stygge blikk til dem, det vil påvirke dem negativt Anonymkode: 4a329...6e9 Hahaha 😄 Anonymkode: fe3d0...28f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå