AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #21 Del Skrevet 17. september 2020 Ingvild er et tungt navn i seg selv, ville droppet det. Til nøds disse: Ingvild Sofie Ingvild Elena Ingvild Emilie Ingvild Anna Ingvild Eline Ingvild Fredrikke Om etternavnet er langt ville jeg valg bare et kort et. Anonymkode: abe41...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. september 2020 #22 Del Skrevet 17. september 2020 Jeg tenkte øyeblikkelig Ingvild Marie, men siden det er uaktuelt så er Sofie eller Elise de jeg synes klinger best av de forslagene som er kommet til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #23 Del Skrevet 17. september 2020 Ingvild Johanne var også det første som dukket opp hos meg. Synes dobbeltnavn bør være i nærliggende navnetradisjon, når Ingvild er et norrønt navn passer det best med et annet navn som har lang historie i Norge. Synes også det er penest når andrenavnet starter på en luftig vokal, siden Ingvild slutter på konsonant og er et ganske tungt navn. Andre som kan funke: Ingvild Olava Ingvild Augusta Ingvild Eline Ingvild Ovidia Anonymkode: 945d9...d3a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #24 Del Skrevet 17. september 2020 Ingvild Kristine Ingvild Helene Ingvild Josefine Anonymkode: 6764e...5ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmokeyEye Skrevet 17. september 2020 #25 Del Skrevet 17. september 2020 Ingvild Anett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elide Skrevet 17. september 2020 #26 Del Skrevet 17. september 2020 Jeg syns forøvrig at Ingvild Marie var veldig fint. Men andre ideer er.. Ingvild Hermine, Ingvild Oline, Ingvild Thorine, Ingvild Karine, Ingvild Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #27 Del Skrevet 17. september 2020 Ingvild Andrea Anonymkode: 19b7c...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #28 Del Skrevet 17. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingvild Johanne var det første som dukket opp i hodet mitt. Anonymkode: 22a5b...bc8 Mitt og faktisk! Ser også noen andre har foreslått det 😀 Anonymkode: 0a9a6...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå