AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #1 Skrevet 17. september 2020 Vi vil gjøre det litt mer barnesikkert her hjemme og vil gjerne ha skoldebeskyttelse til badevasken. Anonymkode: 8d29c...550
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #2 Skrevet 17. september 2020 Med mindre dere har VELDIG varmt vann i springen hos dere, så vil ikke et barn som er stort nok til å bruke kranen alene klare å påføre seg selv noen brannskader ved å holde på med vann i vasken. Et normalt barn vil ta borti vannet, og er det for varmt vil barnet trekke hånden kjapt til seg og bare bli litt rød, samt lære av det til seinere. Det er ikke snakk om at barnet setter seg til med kroppsdeler oppi vasken i skoldhett vann. Skulle jeg hatt skoldebeskyttelse så ville jeg hatt det i et evt badekar. Dersom barnet det er snakk om har diagnose(r) som gjør det ute av stand til å agere normalt overfor varme, så vil nok hjelpemiddelsentralen kunne bistå dere. Anonymkode: 34b96...96f 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Skrevet 17. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Med mindre dere har VELDIG varmt vann i springen hos dere, så vil ikke et barn som er stort nok til å bruke kranen alene klare å påføre seg selv noen brannskader ved å holde på med vann i vasken. Et normalt barn vil ta borti vannet, og er det for varmt vil barnet trekke hånden kjapt til seg og bare bli litt rød, samt lære av det til seinere. Det er ikke snakk om at barnet setter seg til med kroppsdeler oppi vasken i skoldhett vann. Skulle jeg hatt skoldebeskyttelse så ville jeg hatt det i et evt badekar. Dersom barnet det er snakk om har diagnose(r) som gjør det ute av stand til å agere normalt overfor varme, så vil nok hjelpemiddelsentralen kunne bistå dere. Anonymkode: 34b96...96f Det du sier her er tull. Små barn har tynn hud, og kan lett få brannskader. De minste vil heller ikke alltid trekke til seg hånda. Spør i en VVS-forretning du. Anonymkode: 292c4...ed7 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #4 Skrevet 17. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det du sier her er tull. Små barn har tynn hud, og kan lett få brannskader. De minste vil heller ikke alltid trekke til seg hånda. Spør i en VVS-forretning du. Anonymkode: 292c4...ed7 De minste når jo ikke opp til vasken. Anonymkode: f1be6...870
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå