AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #1 Skrevet 17. september 2020 2 måneder siden jeg har hatt sex og Mr. Rabbit hjelper lite. Jeg har i utgangspunktet bestemt meg for å holde meg unna sex til jeg finner noen som jeg kan innlede noe seriøst med, men sliter... 🤭 Dette gjør jeg fordi jeg forelsker meg altfor lett!!! What to do?? Når man ikke evner å ha en fuckfriend? K26 Anonymkode: 49310...50d 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #2 Skrevet 17. september 2020 Få deg bedre selvfølelse. Klart at sexleketøy ikke gir deg det du behøver, når det du behøver er bekreftelser om at du er sexy. Sexleketøy bekrefter det motsatte. Igjen, få deg bedre selvfølelse så slipper du være så avhengig av menn. Anonymkode: 0f6de...f0a 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Skrevet 17. september 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igjen, få deg bedre selvfølelse så slipper du være så avhengig av menn. Savnet av sex har vel strengt tatt ikke noe med lav selvfølelse!? Sex er definitivt definert som et grunnleggende behov som man såklart kan være uten i både kortere og lengre tid. Men gjensidig nytelse og sex er en utrolig flott ting og noe de aller fleste vil savne når de ikke har det. Slik tenker nå jeg da, men jeg sitter ikke med fasiten for alle da. 😉 Anonymkode: 079c7...ff8 5
Bamseklemmer Skrevet 17. september 2020 #4 Skrevet 17. september 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: 2 måneder siden jeg har hatt sex og Mr. Rabbit hjelper lite. Jeg har i utgangspunktet bestemt meg for å holde meg unna sex til jeg finner noen som jeg kan innlede noe seriøst med, men sliter... 🤭 Dette gjør jeg fordi jeg forelsker meg altfor lett!!! What to do?? Når man ikke evner å ha en fuckfriend? K26 Anonymkode: 49310...50d Du har ikke noe valg kåte frøken, du må nok holde deg i "skinnet" inntil videre. Jeg ser mange fordeler med Mr Rabitt: du blir ikke gravid, han spiser ikke opp maten din, han sladrer ikke og krangler sjelden, og ikke minst, han gjør det du ber han om... men jeg tror han elsker deg og er litt forelsket.... Noen ganger skulle jeg ønsket jeg var født som en dildo, fyttigrisen så fint og deilig jeg skulle ha hatt det🤭 Endret 17. september 2020 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #5 Skrevet 17. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 2 måneder siden jeg har hatt sex og Mr. Rabbit hjelper lite. Jeg har i utgangspunktet bestemt meg for å holde meg unna sex til jeg finner noen som jeg kan innlede noe seriøst med, men sliter... 🤭 Dette gjør jeg fordi jeg forelsker meg altfor lett!!! What to do?? Når man ikke evner å ha en fuckfriend? K26 Anonymkode: 49310...50d Nå er jeg mann, men jeg satt meg selv til å løse en oppgave i hjemmet hver gang jeg begynte å tenke på sex. Du kan tro det ble ryddig og greit her hjemme. Men fra spøk til alvor, gled deg heller over andre ting og må du absolutt fokusere på sex så tenk hvor heldig han er, det mannebeinet som en gang hiver seg rundt med deg og blir truffet av amors piler.... Anonymkode: 04625...939 2
Gjest Alterego666 Skrevet 17. september 2020 #6 Skrevet 17. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg mann, men jeg satt meg selv til å løse en oppgave i hjemmet hver gang jeg begynte å tenke på sex. Du kan tro det ble ryddig og greit her hjemme. Oh-lala! Den likte jeg.🤙
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #7 Skrevet 17. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: 2 måneder siden jeg har hatt sex og Mr. Rabbit hjelper lite. Jeg har i utgangspunktet bestemt meg for å holde meg unna sex til jeg finner noen som jeg kan innlede noe seriøst med, men sliter... 🤭 Dette gjør jeg fordi jeg forelsker meg altfor lett!!! What to do?? Når man ikke evner å ha en fuckfriend? K26 Anonymkode: 49310...50d Ok TS, tenk om det tar 4 år før du finner en seriøs person å innlede et seriøst forhold med. Tenk på all den deilige sexen du går glipp av, attpåtil når du er peaker seksuelt... Du skjønner jo at det er bullshit å holde seg unna sex til du møter noen spesielle. Du øker dessuten sjansen for å finne mannen i ditt liv ved å leke og ha det gøy, ikke ved å tvinne tommeltotter, tilintetgjøre musa med vibratoren og be til høyere makter om at du skal snuble borti den rette. Det at du blir for lett forelsket gjelder de aller fleste. Jeg hadde forsøkt å bryte dine tidligere mønster. F.eks, skaff deg en knullevenn du møter maks 1 gang i uken. Hvis du har behov for mer sex, skaff deg flere knullevenner. Akseptér at det er vanskeligere for menn å slå seg til ro. Ta et valg om du vil kaste bort de beste årene av livet ditt på å leve i sølibat med et leketøy, når du ellers kunne ha opplevd masse magiske opplevelser og serieorgasmer, og kanskje til og med en ekstra spesiell. Anonymkode: cd195...294 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #8 Skrevet 17. september 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok TS, tenk om det tar 4 år før du finner en seriøs person å innlede et seriøst forhold med. Tenk på all den deilige sexen du går glipp av, attpåtil når du er peaker seksuelt... Du skjønner jo at det er bullshit å holde seg unna sex til du møter noen spesielle. Du øker dessuten sjansen for å finne mannen i ditt liv ved å leke og ha det gøy, ikke ved å tvinne tommeltotter, tilintetgjøre musa med vibratoren og be til høyere makter om at du skal snuble borti den rette. Det at du blir for lett forelsket gjelder de aller fleste. Jeg hadde forsøkt å bryte dine tidligere mønster. F.eks, skaff deg en knullevenn du møter maks 1 gang i uken. Hvis du har behov for mer sex, skaff deg flere knullevenner. Akseptér at det er vanskeligere for menn å slå seg til ro. Ta et valg om du vil kaste bort de beste årene av livet ditt på å leve i sølibat med et leketøy, når du ellers kunne ha opplevd masse magiske opplevelser og serieorgasmer, og kanskje til og med en ekstra spesiell. Anonymkode: cd195...294 Okei da, du overbeviste meg 🙉 ts Anonymkode: 49310...50d 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #9 Skrevet 17. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 2 måneder siden jeg har hatt sex og Mr. Rabbit hjelper lite. Jeg har i utgangspunktet bestemt meg for å holde meg unna sex til jeg finner noen som jeg kan innlede noe seriøst med, men sliter... 🤭 Dette gjør jeg fordi jeg forelsker meg altfor lett!!! What to do?? Når man ikke evner å ha en fuckfriend? K26 Anonymkode: 49310...50d Evner du ikke å ha fuckfriend så er det jo bare å ha sex med tilfeldige, ingen utveksling av info eller videre kontakt. Tøm og røm er det mange nok menn som er villige til å bli med på 🙂 Anonymkode: 6ed62...f04
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #10 Skrevet 17. september 2020 3 timer siden, Bamseklemmer skrev: Du har ikke noe valg kåte frøken, du må nok holde deg i "skinnet" inntil videre. Jeg ser mange fordeler med Mr Rabitt: du blir ikke gravid, han spiser ikke opp maten din, han sladrer ikke og krangler sjelden, og ikke minst, han gjør det du ber han om... men jeg tror han elsker deg og er litt forelsket.... Noen ganger skulle jeg ønsket jeg var født som en dildo, fyttigrisen så fint og deilig jeg skulle ha hatt det🤭 Tror det er vanskelig for TS, som har såpass intense følelser, å holde det gående over tid med kaninen, det vil potensielt forsterke lengselen jo mer tiden går også (ser ut som det allerede er i gang?) Jeg har hatt mange ulike faser i livet. Debuterte seksuelt relativt sent ifht til de andre, som 19-åring. Endte opp med å gå rett i et forhold som ikke varte så lenge, kasta bort et par mnd på å sørge over bruddet, kasta bort enda mer tid på å prøve å finne ut hva som "feila" meg, ble sammen med en sjalu tispe som slet med usikkerhet, kastet bort 2 år på det forholdet, brukte ytterligere 1 år på å rehabilitere meg selv, havna i et nytt forhold med en bimbo som var direkte fæl og som kjørte meg i grøfta, null selvtillit.. Så bestemte jeg meg for å bare gi faen! Møte de jeg ville, legge fra meg alt av fordommer, og bare føle at jeg ville knulle hele verden før jeg ville slå meg til ro igjen og kaste bort mer tid på useriøse folk. Fra 10 sexpartnere som 25-åring til 67 sexpartnere som 28-åring, jeg har ikke selvtillit lengre for å si det sånn. Backpacke til utlandet og skru på tinder'n, det var faen meg livet altså, et mirakel at jeg ikke fikk noen STD's så mange som jeg høvla over ubeskytta. 2 stk skilte seg ut pga de var utrolig hårete der nede, men da kasta jeg jo bare ikke bort mer tid på dem, enkelt og greit. Hvis jeg ikke hadde rast fra meg på denne måten siden jeg hadde muligheten, så hadde jeg nok angra på det i dag. Nå er jeg 31 år og det er lange mellomrom mellom de magiske øyeblikkene, men kuken takker meg daglig for at jeg lot den være rebelsk. Og så er det tilfredsstillende at jeg har satt en standard for meg selv og ikke slår meg til ro for hva som helst, eller høvler over hårfulle huleboer-vaginaer av desperasjon. Anonymkode: cd195...294 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #11 Skrevet 17. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Savnet av sex har vel strengt tatt ikke noe med lav selvfølelse!? Sex er definitivt definert som et grunnleggende behov som man såklart kan være uten i både kortere og lengre tid. Men gjensidig nytelse og sex er en utrolig flott ting og noe de aller fleste vil savne når de ikke har det. Slik tenker nå jeg da, men jeg sitter ikke med fasiten for alle da. 😉 Anonymkode: 079c7...ff8 Jo, selvfølgelig har det det! Det er ikke sånn at mennesker dør uten sex med andre mennesker selv om sex er et basalt behov. De fleste kan helt fint klare å ordne de lystene på egenhånd, og behøver dermed ikke verken bruke andre mennesker, kjøpe sex eller voldta. Anonymkode: 0f6de...f0a
OxBall Skrevet 17. september 2020 #12 Skrevet 17. september 2020 For meg så virker det som det er nærhet du savner, ikke bare sex. En ff vil gi deg nærhet i korte perioder, men så kommer problemet med følelser. Mitt tips, date folk og se om dere har kjemi. Vær forberedt på å gå på noen smeller i for av at du vil mer enn den andre. Lykke til 🙂
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #13 Skrevet 17. september 2020 4 minutter siden, OxBall skrev: For meg så virker det som det er nærhet du savner, ikke bare sex. En ff vil gi deg nærhet i korte perioder, men så kommer problemet med følelser. Mitt tips, date folk og se om dere har kjemi. Vær forberedt på å gå på noen smeller i for av at du vil mer enn den andre. Lykke til 🙂 Helt riktig, tror det er «problemet»/ønsket mitt; jeg vil ha noe mer, innerst inne. Og ofte ender disse «fuck friend»-forholdene mine med at vi blir nære, gjerne litt på vippepunktet mellom venner og kjæreste... og så har jeg endt opp såret. De jeg velger å innlede kun seksuelle forhold med, er gjerne ikke de good guys’ene som må til for et forhold. Så må vel holde meg litt mer orientert når det kommer til HVEM jeg velger sex med heretter, med mindre det er ONS ja. ts Anonymkode: 49310...50d
remix2020 Skrevet 18. september 2020 #14 Skrevet 18. september 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: 2 måneder siden jeg har hatt sex og Mr. Rabbit hjelper lite. Jeg har i utgangspunktet bestemt meg for å holde meg unna sex til jeg finner noen som jeg kan innlede noe seriøst med, men sliter... 🤭 Dette gjør jeg fordi jeg forelsker meg altfor lett!!! What to do?? Når man ikke evner å ha en fuckfriend? K26 Anonymkode: 49310...50d Har du tenkt på om en i din vennekrets kanskje kunne vært mer enn en venn? Jeg kjenner flere som startet som "fuckfriends" og som ble kjærester. Noen av dem er også gift i dag. Så det er jo mulig. Problemet med slike venner med fordeler er jo hvis disse kjærestefølelsene kun dukker opp hos den ene. Tenk derfor etter om kanskje en av vennene dine kunne vært mer enn en venn. Kanskje han også går å tenker det samme, men ikke våger å spørre fordi han er redd for å ødelegge vennskapet?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #15 Skrevet 18. september 2020 22 hours ago, AnonymBruker said: Få deg bedre selvfølelse. Klart at sexleketøy ikke gir deg det du behøver, når det du behøver er bekreftelser om at du er sexy. Sexleketøy bekrefter det motsatte. Igjen, få deg bedre selvfølelse så slipper du være så avhengig av menn. Anonymkode: 0f6de...f0a Det har da ingenting med selvfølelsen å gjøre at hun er kåt 👉👌 Anonymkode: 03d3f...d16 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #16 Skrevet 18. september 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har da ingenting med selvfølelsen å gjøre at hun er kåt 👉👌 Anonymkode: 03d3f...d16 Nei? Det sa jeg ikke! Anonymkode: 0f6de...f0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå