Gå til innhold

Regne dag 1 med spotting som dag 1 i mens?

Anbefalte innlegg

Gjest adinterim
Skrevet

Fikk en forsiktig, rosa utflod på mandag. Trodde det var festeblødning, men tirsdag kom det knall rødt på papiret. Siden har det vært spotting på det viset, for mye for å droppe truseinnlegg, men ikke nok til å bruke tampong eller skikkelig bind. Veldig typisk mensblod med litt klumper i. Ikke mye menssmerter, hadde i grunn mer av det rundt eggløsningen enn nå. Kan jeg tilsi at mensen startet tirsdag, mtp innplotting i Flo og Clover app for utregning av EL og IKM? Eller må det Fosse for å regnes som dag 1? 😅 Pleier å ha ganske kraftig mens i en dag eller to etter en dag eller to med spotting, for så å ende med en liten dag med spotting igjen, men 3-4 dager med spotting er ikke fullstendig normalt for meg så jeg aner ikke hvordan jeg skal ta dette 🤷🏼‍♀️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er første dag med friskt blod - det man tenker på som ordentlig blødning og «typisk mens» for deg - som du skal regne som første dag. Ikke dagene med spotting

Anonymkode: 12408...63f

Gjest adinterim
Skrevet

Friskt blod var jo tirsdag, men det var jo ikke store greiene. Det har vært kontinuerlig siden da, og ikke litt nå og da, men mengden er ulik vanlig mens og fyller ikke en gang et truseinnlegg 🤷🏼‍♀️ Dette er ulikt meg. Til vanlig er spottingen som nevnt i en dag eller to før det tiltar skikkelig, og den spottingen er mer av og på i små mengder om gangen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...