Gå til innhold

Når mannen til kollegaen hans er på jobbreise, har mannen min sene jobbmøter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har en kollega og de treffes innimellom. Jeg er veldig usikker av meg så jeg har snoket litt. Jeg har bare møtt mannen hennes en gang. På Some legger mannen hennes ut innlegg fra når han er utenbys (altså, dette er noe alle kan se, han har åpen profil selvom jeg ikke er venn med han). 
Det har skjedd et par ganger nå at når mannen hennes har vært bortreist så har mannen min hatt veldig sene jobbmøter i 2-3 dager, som tilsvarer tiden mannen hennes er borte. Første gangen jeg så det tenkte jeg det må ha vært tilfeldig, men det har nå skjedd igjen. Og mannen hennes reiser ikke ofte.  Og mannen min har ikke ofte slike møter.

Jeg har snakket med han om henne (altså generelt, ikke sagt hva jeg har lagt merke til om mannen hennes). Han har sagt det ikke er noe der. Nå kjenner jeg at jeg blir veldig nervøs. Er det helt tilfeldig, eller tror dere det er noe der?

Anonymkode: 2ed2a...239

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke ut som du har bare snakket generelt om henne når han sier at det ikke er noe der? Uf, det må være frustrerende for ham å ha en som må sjekke om det er noe som foregår.

Det eneste du skal gjøre er å ta ham på ordet. Han har sagt det ikke er noe, så ferdig med det.

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, exictence skrev:

Det høres ikke ut som du har bare snakket generelt om henne når han sier at det ikke er noe der? Uf, det må være frustrerende for ham å ha en som må sjekke om det er noe som foregår.

Det eneste du skal gjøre er å ta ham på ordet. Han har sagt det ikke er noe, så ferdig med det.

De møtes 1-2 ggr i uka etter jobb i tillegg til å jobbe mye sammen.. ja, jeg har uttrykt en usikkerhet, hvor han da sa det ikke er noe. Jeg vet selv at det ikke er sunt og gå rundt og sjekke og tenke over dette. Men det er liksom så veldig tilfeldig også.. kan ikke huske at han har vært så opptatt 3 dager på rad og så skjer det kun når mannen hennes er utenbys. 

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De møtes 1-2 ggr i uka etter jobb i tillegg til å jobbe mye sammen.. ja, jeg har uttrykt en usikkerhet, hvor han da sa det ikke er noe. Jeg vet selv at det ikke er sunt og gå rundt og sjekke og tenke over dette. Men det er liksom så veldig tilfeldig også.. kan ikke huske at han har vært så opptatt 3 dager på rad og så skjer det kun når mannen hennes er utenbys. 

Dine følelser må respekteres. Det er en usikkerhet som er vond for deg. Men han har altså sagt at det ikke er noe. Du må vise at du tror ham, og du må vise tillit uansett.

At du viser at du er mistenksom, hjelper det? Bidrar det til noen ting? Ja, kanskje litt for din del at du får en bekreftelse? En bekreftelse som kanskje gir deg fred der og da, men så vekker usikkerheten i deg igjen. Tro meg, det bidrar ingenting positivt ut av at du viser at du ikke stoler helt på ham og at du mistenker ham. Jeg kan love deg at det ikke bidra til noe positivt for hans del eller for forholdet. 

La oss anta at han lyger. Det er vondt, for din drøm av en perfekt kjæreste blir knust. Men vil du ha en mann som lyger og er utro? Det er han som er en dum umoden stakkars hvis han lyger og går bak din rygg. Men det er han sikkert ikke. Stol på ham, vis tillatt til det motsatte er kommet frem for en dag. Inntil da slapper du av. Hans problem.

Vær heller opptatt av hans beste. Unn ham det beste. Vis din støtte for ham når han har jobbet mye overtid. Vis oppriktig glede for ham hvis han synes det er fint å samarbeide med hun kollegaen. Vær glad for hans skyld. Da har du "oppskriften" på at han vil være med deg. Selvsagt er det godt å komme hjem til en som unner partneren det beste, vil dennes beste, gir støtte, viser glede. 

Mennesker mister hverandre fordi man går rundt og har problemer med egne følelser, og så blir det utvist egoisme, istedenfor å rette fokuset på partneren, og vise sin beste utgave av seg selv.

Har du så vonde følelser, så sett dere sammen ned en kveld med evt et glass vin. Fortell at du elsker ham så høyt. At det er godt å vite at han er der for deg. At du sliter med urolige følelser. Vet egentlig ikke hvorfor. Du stoler på ham. Jeg vil ikke være usikker, men får den følelsen noen ganger. .....................La ham berolige deg da. Ikke stress og vis din sjalusi til vanlig.

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, exictence said:

Hva tror du det betyr? Å «ta han på ordet»

Anonymkode: 71c9d...181

Skrevet
3 minutter siden, exictence skrev:

Dine følelser må respekteres. Det er en usikkerhet som er vond for deg. Men han har altså sagt at det ikke er noe. Du må vise at du tror ham, og du må vise tillit uansett.

At du viser at du er mistenksom, hjelper det? Bidrar det til noen ting? Ja, kanskje litt for din del at du får en bekreftelse? En bekreftelse som kanskje gir deg fred der og da, men så vekker usikkerheten i deg igjen. Tro meg, det bidrar ingenting positivt ut av at du viser at du ikke stoler helt på ham og at du mistenker ham. Jeg kan love deg at det ikke bidra til noe positivt for hans del eller for forholdet. 

La oss anta at han lyger. Det er vondt, for din drøm av en perfekt kjæreste blir knust. Men vil du ha en mann som lyger og er utro? Det er han som er en dum umoden stakkars hvis han lyger og går bak din rygg. Men det er han sikkert ikke. Stol på ham, vis tillatt til det motsatte er kommet frem for en dag. Inntil da slapper du av. Hans problem.

Vær heller opptatt av hans beste. Unn ham det beste. Vis din støtte for ham når han har jobbet mye overtid. Vis oppriktig glede for ham hvis han synes det er fint å samarbeide med hun kollegaen. Vær glad for hans skyld. Da har du "oppskriften" på at han vil være med deg. Selvsagt er det godt å komme hjem til en som unner partneren det beste, vil dennes beste, gir støtte, viser glede. 

Mennesker mister hverandre fordi man går rundt og har problemer med egne følelser, og så blir det utvist egoisme, istedenfor å rette fokuset på partneren, og vise sin beste utgave av seg selv.

Har du så vonde følelser, så sett dere sammen ned en kveld med evt et glass vin. Fortell at du elsker ham så høyt. At det er godt å vite at han er der for deg. At du sliter med urolige følelser. Vet egentlig ikke hvorfor. Du stoler på ham. Jeg vil ikke være usikker, men får den følelsen noen ganger. .....................La ham berolige deg da. Ikke stress og vis din sjalusi til vanlig.

Kort oppsummert ; Stand by your man!

Anonymkode: c0b77...3af

Skrevet

Her kunne jeg lett ha jobbet overtid når mannen er på jobbreis fordi det er kijpt å komme hjem til tomt hus. Hadde også spurt min mannlig gifte kollega om han ikke skulle slengt seg på så kunne vi kjøpt noe overtidsmat og gjort det til en koselig ting. Vi har begge jobber som jevnt over krever overtidsjobbing. 

Hadde reagert på det selv i din situasjon, men det kan også skyldes helt andre grunner 

Anonymkode: f6a75...ce6

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, exictence skrev:

Det er greit å stole på partner, men man bør også være føre var. Du spør selv om TS ønsker å ha en mann som lyger og er utro. Vel, hvis hun lukker øyne på alt som skjer, kan hun risikere å bruke mange år på noen som lyger og er utro. Hadde jeg vært TS, ville jeg ha sjekket timelisten hans, eventuelt om utbetalingene hans for de månedene han har "jobbet overtid" med denne kollegaen er høyere enn vanlig. Hvis han ikke har fått noe ekstra for disse sene jobbmøtene, der han skal ha overtidsbetalt, så har han ikke jobbet overtid. 

Mennesker mister ikke hverandre fordi de ikke føyer seg etter partneren hele tiden. De mister hverandre fordi de lyver og bedrar. 

For øvrig er sjalusi helt normalt når noe overhode ikke stemmer. Det er ikke slik at man aldri skal kjenne på følelsen av sjalusi. Den følelsen kommer av at noe rart skjer, og man er redd for å miste partner eller bli bedratt på det groveste. Jobbforhold er dessverre svært vanlige, og kona/mannen er vanligvis den siste som får vite det. 

Anonymkode: 03269...2b5

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her kunne jeg lett ha jobbet overtid når mannen er på jobbreis fordi det er kijpt å komme hjem til tomt hus. Hadde også spurt min mannlig gifte kollega om han ikke skulle slengt seg på så kunne vi kjøpt noe overtidsmat og gjort det til en koselig ting. Vi har begge jobber som jevnt over krever overtidsjobbing. 

Hadde reagert på det selv i din situasjon, men det kan også skyldes helt andre grunner 

Jeg synes det er egoistisk av deg å be din gifte kollega ofre tid med familien for at du skal slippe å sitte på jobb alene. Jobb er jobb, familie er det viktigste vi har. Hadde min mann konstant prioritert jobb foran familien, ville jeg ha gått fra ham. Livet er for kort til å bruke tiden på alle andre når man er i et forhold. 

• Liker 37
Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

følte meg så dum etterpå når det viste seg at alle mine mistanker var rett hele tiden. 

Så synd at du følte deg dum. Det var jo han som var dum da han løy og gikk bak ryggen din.

Jeg vil si at du er den som sto frem som et godt og vinnende menneske. Håper du ser det, for din egen del.

Det er jo han som har satt seg i et forferdelig dårlig lys.

Her hadde jeg satt krav om å tone ned kontakten med kollegaen etter jobb.

Jeg tror ikke å sette sånne  krav er så veldig tiltrekkende i et forhold. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ha ha, så DU skal ikke være hjemme i tomt hus, men det skal kollegaens kone?

Anonymkode: b2e2f...382

• Liker 42
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du det betyr? Å «ta han på ordet»

Anonymkode: 71c9d...181

Betyr ikke det at han hun må stole på de ordene han har sagt?

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner godt at Ts reagerer på dette. Er selv en veldig lite sjalu type, men akkurat dette hadde jeg også reagert på. 
Det er bra at mannen til Ts og kollegaen har et godt forhold, men her hadde jeg trengt en slags forsikring om at det ikke er noe mer enn det. Kanskje møtt dama eller noe. 

• Liker 17
Skrevet

Når han har hatt de sene jobbmøtene har han ikke sagt noe om at hun har vært der. Jeg tenker jeg skal følge litt med, det hele er litt spesielt. Jeg klarer ikke å skille ut magefølelsen fra den usikkerheten jeg har. Kjente jeg fikk en stor klump da jeg så at det sammenfaller såpass mye. Det er trist om det er helt uskyldig, men det er såpass rart at jeg tenker det er greit å følge litt med. 
For et par måneder siden hadde han shavet seg på ballene. Han sa senere det var fordi han tenkte jeg ville like det, men husket jeg stusset over måten det kom opp på. Mannen hennes var ikke bortreist akkurat da

• Liker 10
Skrevet

Det høres jo veldig enkelt ut å undersøke litt nærmere uten at mannen din er obs på at du gjør det.

Anonymkode: b2e2f...382

• Liker 13
Skrevet
5 minutter siden, exictence skrev:

Så synd at du følte deg dum. Det var jo han som var dum da han løy og gikk bak ryggen din.

Jeg vil si at du er den som sto frem som et godt og vinnende menneske. Håper du ser det, for din egen del.

Det er jo han som har satt seg i et forferdelig dårlig lys.

Jeg tror ikke å sette sånne  krav er så veldig tiltrekkende i et forhold. 

Det er jeg som kastet bort flere år av livet mitt på en drittmann. Derfor er jeg ingen vinnende menneske. 

• Liker 9
Skrevet

Når han har hatt de sene jobbmøtene har han ikke sagt noe om at hun har vært der. Jeg tenker jeg skal følge litt med, det hele er litt spesielt. Jeg klarer ikke å skille ut magefølelsen fra den usikkerheten jeg har. Kjente jeg fikk en stor klump da jeg så at det sammenfaller såpass mye. Det er trist om det er helt uskyldig, men det er såpass rart at jeg tenker det er greit å følge litt med. 
For et par måneder siden hadde han shavet seg på ballene. Han sa senere det var fordi han tenkte jeg ville like det, men husket jeg stusset over måten det kom opp på. Mannen hennes var ikke bortreist akkurat da

Det er jo en faresignal. Med mindre du uttrykkelig har ønsket at han shavet seg, er det dumt å gjøre det. Sånne ting diskuterer man da vitterlig med partneren. Min mann hadde aldri shavet seg uten å spørre meg først om jeg ville at han skulle gjøre det. Å få sånne "surprise" i senga er ikke noe særlig. 

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kort oppsummert ; Stand by your man!

Anonymkode: c0b77...3af

Ja, det kan du gjerne si, men det samme gjelder omvendt som Stand by your woman.

en nå mente jeg ikke at du skal stå ved partnerens side uansett. Men vise tillitt til det motsatte er bevist. 

Som jeg også sa, de vonde sjalusi følelsene kan også snakkes om, men ikke til vanlig, og ikke på en måte at man må kontrollere, og mistenkeliggjøre. Men si at man sliter selv, og på et tidspunkt hvor partnerene sitter sammen og snakker. 

Skrevet

Snok der du kan, i hemmelighet. Viser det seg at han er en ærlig mann, er ingen skade gjort. Finner du bevis på det motsatte, slipper du å kaste bort mer tid på en horebukk.

Anonymkode: 4d823...cc8

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...