AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #1 Skrevet 17. september 2020 Noen som har det som meg? Far var å reiste i rødt land, skulle ha ti dagers karantene, var på byen og hadde tilfeldig sex (gudene vite hvorfor han forteller meg) han møter til stadighet nye, kysser kliner, kommer hit og kysser på barnet vårt. Noen som vet hvilke rettigheter jeg har her? Jeg vil ikke være en drittkjerring, men vil ikke at jeg og barnet skal bli sykt heller. Hva gjør jeg? Anonymkode: 5170a...cda 1
solmåneogstjerner Skrevet 17. september 2020 #2 Skrevet 17. september 2020 I alle dager. Jeg ville holdt barnet hos meg til han var ferdig med karantenen i det minste. Det kan ingen si noe på. Men for en merkelig far... 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Skrevet 17. september 2020 27 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: I alle dager. Jeg ville holdt barnet hos meg til han var ferdig med karantenen i det minste. Det kan ingen si noe på. Men for en merkelig far... Ja han er en merkelig far, har aldri brydd seg noe særlig, men han om det, nå går dette mer utover oss. Vi møtte ikke han før karantenen var over, men han fortsetter jo bare å utsette seg for smitte, og dermed oss. Jeg ba han i det minste om å ikke kysse og klemme på barnet, men han bryr seg ikke. Mener han slutter å betale barnetrygd om jeg nekter han å se barnet (noe han bare må gjøre) men verst er at han setter opp barnet mot meg, barnet er for lite til å forstå sannheten. Så hva gjør jeg nå? Anonymkode: 5170a...cda
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #4 Skrevet 17. september 2020 Familie rådgivningskontor? Mannen er jo ikke ved sine fulle fem. Anonymkode: dad5f...021
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #5 Skrevet 17. september 2020 Dette tyder på en veldig uansvarlig mann. Jeg er alenemor selv og drar på dater iblant. Men holder avstand fra datene til jeg er helt sikker 🤭 Jeg drar ikke på byen å møter tilfeldige mennesker og har Ons. Det er regelrett uansvarlig. Jeg hadde bedt far om å forholde seg til å være sammen med kun nærmeste krets for at evnt smittesporing skal bli enkel og for å forhindre at han blir smittet. Må kunne være litt førevar. Grunn til at de som har jobb med smittesporing sliter sånn med de menneskene som er over alle hauger. Hvorfor var far i rødt land da? Å reise slik er jo helt på trynet mener jeg. Spesielt når man har barn og andre rundt seg å tenke på. Her var eksen min også i karantene i påsken. Jeg sendte ikke på samvær. Far mente at samvær skulle foregå som normalt. Uaktuelt mente jeg og jeg tenkte at barnet skulle slippe å måtte sitte inne hele påsken og risikere å bli smittet av far om han hadde smitte. Hold barnet hjemme til deg inntil karantene er overstått. Jeg fikk forsåvidt far til å signere på en kontrakt at hvis han har smitte eller er i karantene så utgår samvær. Skrev også at vi ikke skal reise utlands inntil en vaksine er på plass. Anonymkode: 3c246...b85
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #6 Skrevet 17. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette tyder på en veldig uansvarlig mann. Jeg er alenemor selv og drar på dater iblant. Men holder avstand fra datene til jeg er helt sikker 🤭 Jeg drar ikke på byen å møter tilfeldige mennesker og har Ons. Det er regelrett uansvarlig. Jeg hadde bedt far om å forholde seg til å være sammen med kun nærmeste krets for at evnt smittesporing skal bli enkel og for å forhindre at han blir smittet. Må kunne være litt førevar. Grunn til at de som har jobb med smittesporing sliter sånn med de menneskene som er over alle hauger. Hvorfor var far i rødt land da? Å reise slik er jo helt på trynet mener jeg. Spesielt når man har barn og andre rundt seg å tenke på. Her var eksen min også i karantene i påsken. Jeg sendte ikke på samvær. Far mente at samvær skulle foregå som normalt. Uaktuelt mente jeg og jeg tenkte at barnet skulle slippe å måtte sitte inne hele påsken og risikere å bli smittet av far om han hadde smitte. Hold barnet hjemme til deg inntil karantene er overstått. Jeg fikk forsåvidt far til å signere på en kontrakt at hvis han har smitte eller er i karantene så utgår samvær. Skrev også at vi ikke skal reise utlands inntil en vaksine er på plass. Anonymkode: 3c246...b85 Han har familie i rødt land, så dro fordi han ville (jada... tenker bare på seg selv) , og vi holdt oss unna han i karantene tiden da han kom hjem. Men han var over alle hauger i karantene-tiden sin og kan potensielt ha smittet mange. Han var også på fest med jobben, som er en seriøs restaurant, der alle satt tett (han sendte meg bilder) jeg har mest lyst å anmelde hele fyren, men har så mye problemer med han og den narsissistiske oppførselen hans at alt vil bli snudd på hodet her. Jeg prøver så godt jeg kan å holde lav profil til alt han sier å gjør, men nå er det jo ikke bare meg det kan gå utover men barnet vårt. Ja, kan prøve å snakke med familievernkontoret men vet at han ikke blir med. Men de kunne kanskje ha skrevet en slags avtale? Han hadde tatt de mer seriøst tror jeg, enn om jeg lager en avtale... for den kommer han ikke til å bry seg om, evt bare lyve til meg. Er så lei den mannen😢 Anonymkode: 5170a...cda
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #7 Skrevet 17. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja han er en merkelig far, har aldri brydd seg noe særlig, men han om det, nå går dette mer utover oss. Vi møtte ikke han før karantenen var over, men han fortsetter jo bare å utsette seg for smitte, og dermed oss. Jeg ba han i det minste om å ikke kysse og klemme på barnet, men han bryr seg ikke. Mener han slutter å betale barnetrygd om jeg nekter han å se barnet (noe han bare må gjøre) men verst er at han setter opp barnet mot meg, barnet er for lite til å forstå sannheten. Så hva gjør jeg nå? Anonymkode: 5170a...cda Dette med korona er jo helt uvesentlig - for det første blir ikke barn syke av korona, og for det andre blir de trolig ikke vaksinert når (og om) vaksinen kommer. For det tredje er å opparbeide seg immunitet for en ny sykdom som ung udelt positivt. Resten får du ta opp med familievernkontoret. Anonymkode: 14390...0b3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #8 Skrevet 17. september 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette med korona er jo helt uvesentlig - for det første blir ikke barn syke av korona, og for det andre blir de trolig ikke vaksinert når (og om) vaksinen kommer. For det tredje er å opparbeide seg immunitet for en ny sykdom som ung udelt positivt. Resten får du ta opp med familievernkontoret. Anonymkode: 14390...0b3 Korona er ikke uvesentlig når jeg kan bli syk, og jeg er den eneste som tar seg av barnet vårt. Blir jeg syk og sengeliggende kommer ikke han til å ta vare på barnet, så, jo, dette er viktig for meg. Anonymkode: 5170a...cda 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå