AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #1 Del Skrevet 17. september 2020 Har jo holdt avstand til andre og vært ekstra flink til å vaske og sprite hendene. Anonymkode: 9d72c...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #2 Del Skrevet 17. september 2020 Det er helt normalt å få i vår del av verden om høsten. Anonymkode: 1416e...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Del Skrevet 17. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er helt normalt å få i vår del av verden om høsten. Anonymkode: 1416e...9cb Jeg vet det, men trodde jeg skulle slippe unna, grunnet avstand, vask og spriting av hender. Anonymkode: 9d72c...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #4 Del Skrevet 17. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg vet det, men trodde jeg skulle slippe unna, grunnet avstand, vask og spriting av hender. Anonymkode: 9d72c...ebb Avstand, vask og spriting hjelper veldig, men ikke helt 100%. Du har nok hatt litt uflaks. Anonymkode: 4b8fd...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 17. september 2020 #5 Del Skrevet 17. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det, men trodde jeg skulle slippe unna, grunnet avstand, vask og spriting av hender. Anonymkode: 9d72c...ebb Uflaks, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 17. september 2020 #6 Del Skrevet 17. september 2020 Forkjølelse smitter hovedsakelig gjennom luft- og dråpesmitte, når vi hoster, nyser eller snakker. Når vi blir smittet puster vi det inn. Virus kan henge i lufta i opptil 3 timer. Håndvask og avstand er viktige verktøy for å redusere smitte, men ingen garanti. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #7 Del Skrevet 17. september 2020 Jeg føler faktisk det er litt flaut å bli forkjølet i disse tider. Jeg overholder smittevernregler, føler meg til tider som den eneste på butikken som vil holde en meter avstand til andre og jeg har med egen sprit fordi de beholderne rundtom ofte er tom eller utvannet nå, har og med spritservietter til å tørke av handlevognen eller kurv før bruk. Og så blir jeg forkjølet, virker som om jeg bare gir faen. Anonymkode: 60877...ade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #8 Del Skrevet 17. september 2020 Jeg er også ultra forsiktig men har blitt forkjølet to ganger nå i koronatiden. Vi skal være glad for at det er lite smitte eller at koronavirus ikke smitter så lett som forkjølelsevirus. Anonymkode: 1c64c...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #9 Del Skrevet 17. september 2020 Immunforsvaret ditt er svakere mot noen typer virus og bakterier enn andre. Om noen var veldig nær deg eller om du tok på ansiktet eller håret ditt, kan det være nok til at du blir smittet Anonymkode: 71011...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #10 Del Skrevet 17. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Immunforsvaret ditt er svakere mot noen typer virus og bakterier enn andre. Om noen var veldig nær deg eller om du tok på ansiktet eller håret ditt, kan det være nok til at du blir smittet Anonymkode: 71011...34f Ingen har tatt på meg. Anonymkode: 9d72c...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #11 Del Skrevet 17. september 2020 Risikoen reduseres, men ingen er fullt beskyttet. 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler faktisk det er litt flaut å bli forkjølet i disse tider. Jeg overholder smittevernregler, føler meg til tider som den eneste på butikken som vil holde en meter avstand til andre og jeg har med egen sprit fordi de beholderne rundtom ofte er tom eller utvannet nå, har og med spritservietter til å tørke av handlevognen eller kurv før bruk. Og så blir jeg forkjølet, virker som om jeg bare gir faen. Anonymkode: 60877...ade Hvorfor i all verden er det flaut? Det er ekstremt mange med forkjølelsessymptomer i disse tider. På min studiegruppe har halve gruppe vært borte på grunn av det, og alle har også måttet teste seg. Anonymkode: 69a26...297 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #12 Del Skrevet 17. september 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Risikoen reduseres, men ingen er fullt beskyttet. Hvorfor i all verden er det flaut? Det er ekstremt mange med forkjølelsessymptomer i disse tider. På min studiegruppe har halve gruppe vært borte på grunn av det, og alle har også måttet teste seg. Anonymkode: 69a26...297 Fordi det virker som om jeg bare gir blaffen i smittevern. Sist fikk jeg en kommentar om at jeg hadde jo tatt litt mye buss i det siste, jeg må ta buss til jobb liksom.. Heldigvis er det anbefalt med munnbind nå, så bruker det. Anonymkode: 60877...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #13 Del Skrevet 17. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi det virker som om jeg bare gir blaffen i smittevern. Sist fikk jeg en kommentar om at jeg hadde jo tatt litt mye buss i det siste, jeg må ta buss til jobb liksom.. Heldigvis er det anbefalt med munnbind nå, så bruker det. Anonymkode: 60877...ade Det gjør jo ikke det. Jeg studerer og jobber innen helse, og har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett fraværsmeldinger grunnet forkjølelsessymptomer. Forkjølelsen kommer på høsten uansett uten å ta hensyn til den pågående coronapandemien. Anonymkode: 69a26...297 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #14 Del Skrevet 17. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler faktisk det er litt flaut å bli forkjølet i disse tider. Jeg overholder smittevernregler, føler meg til tider som den eneste på butikken som vil holde en meter avstand til andre og jeg har med egen sprit fordi de beholderne rundtom ofte er tom eller utvannet nå, har og med spritservietter til å tørke av handlevognen eller kurv før bruk. Og så blir jeg forkjølet, virker som om jeg bare gir faen. Anonymkode: 60877...ade Da kan du ikke så mye om smitte dersom du blir flau over å bli forkjølet. Det hjelper å vaske hender og holde avstand, men noen garanti er det ikke. Anonymkode: 9a6dc...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 17. september 2020 #15 Del Skrevet 17. september 2020 Uflaks, TS. Har hatt små-forkjølelse tre ganger siden pandemien brøt ut! Til tross for at jeg følger alle rådene, men er i risikogruppa så blir lett forkjølet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterRose Skrevet 17. september 2020 #16 Del Skrevet 17. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi det virker som om jeg bare gir blaffen i smittevern. Sist fikk jeg en kommentar om at jeg hadde jo tatt litt mye buss i det siste, jeg må ta buss til jobb liksom.. Heldigvis er det anbefalt med munnbind nå, så bruker det. Anonymkode: 60877...ade Det blir jo som å beskylde alle som får korona for å gi blaffen i smittevernsregler, noe ingen vel gjør håper jeg. Det er vel ganske innlysende at det ikke er noe problem å bli smittet selv på en meters avstand hvis forholdene ligger til rette for det. Tenk hva vindretning har å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå