Gå til innhold

Mann med følsomme brystvorter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en voksen mann på 45 år som har veldig følsomme brystvorter. Jeg får kraftigere og raskere orgasmer når jeg stimulerer dem under sex og når jeg onanerer. 

Dette er jo bra for meg, men det er litt flaut også da følsomme brystvorter vanligvis er noe kvinner skal nyte godt av. 

Hvordan hadde du som kvinne følt hvis din partner ba deg om å stryke og slikke brystvortene hans? Er det litt rart?

Skrevet

Jeg holdt på med en fyr for ca 10 år siden som likte det. Ingen problem å gjøre det

Anonymkode: f4e2d...755

• Liker 1
Skrevet

Dette er da helt normalt? Har møtt mange menn som liker dette. 

Anonymkode: 3bfac...9e1

• Liker 2
Skrevet

Det som er rart er vel at du har behov for å dele dette kl 8 om morran.. 

Anonymkode: f2456...2d1

• Liker 3
Skrevet

«Hey! Så supert. Enda flere veier til nytelse.»

Ja, det hadde hadde jeg tenkt.

• Liker 2
Skrevet

Har du sjekket estrogen nivåene dine ? 

Skrevet
15 minutter siden, 123hjelp skrev:

Har du sjekket estrogen nivåene dine ? 

Det ser jeg ingen grunn til.

Brystvortene skårer ganske høyt i undersøkelser om menns erogene soner.
Trenger ikke å ha noe med estragon-nivåene å gjøre. 💜

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Fioljenta skrev:

Sant det men er ikke normalt med så sensitive nippler. Er et vanlig tegn på forhøyet estrogen. Bare et tips fra min side. 

Gjest Alterego666
Skrevet
6 timer siden, Mann 44 år skrev:

Hvordan hadde du som kvinne følt hvis din partner ba deg om å stryke og slikke brystvortene hans? Er det litt rart?

Jeghjar det som deg, og min partner elsker det!

Skrevet
5 timer siden, Fioljenta skrev:

Estragon er sånn krydder man lager bearnaisesaus av! 😆

Anonymkode: 8af6f...7d2

• Liker 4
Skrevet

Det er veldig hyggelig med følsomme bryster hos begge kjønn. 

Anonymkode: 0512a...498

• Liker 1
Skrevet

Sikkert delte meninger om dette er rart eller ikke. Det er kanskje ikke det aller første jeg ville sakt til en ny flamme, men du kan sikkert ta det opp etter hvert. 

Anonymkode: 9777e...876

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Estragon er sånn krydder man lager bearnaisesaus av! 😆

Anonymkode: 8af6f...7d2

🤣 (stavekontroll)

• Liker 1
Skrevet

Typen min liker det godt, skjønner ikke hvorfor det skulle være rart eller flaut 😅 tenkt å kjøpe nippelklemmere til han siden han liker det så godt, hvorfor skal bare damer få gleden av sånt 🤷‍♀️

Anonymkode: 6b1a3...f84

• Liker 1
Skrevet

Eksen min hadde noen ekstremt sensitive brystvorter, spesielt den venstre. Noen lette rapp med tungen, litt forsiktig biting, eller øm kniping og han kom som et skudd. I tillegg hadde han et punkt i øvre del av korsryggen som gjorde han helt tullerusk hvis jeg trykket på det - spesielt rett etter at han hadde kommet. Han sa at det var som en ekstra-orgasme. 

Hvis jeg var i "slem pike"-hjørnet når vi hadde sex i misjonærstillinga, pleide jeg å låse han fast med beina mine, stimulere venstre brystvorte, og trykke på ryggpunktet samtidig. Det er ganske deilig å være kvinne på 1,60 og kunne merke at en to meter lang mann vrir og vrenger på seg i vellyst, men ikke kommer seg løs  😈

Anonymkode: baf4e...b08

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjør det med min mann veldig ofte. Han har veldig følsomme brystvorter, og da er det jo helt naturlig å "utnytte" det føler jeg. Veldig fint å ha slike på-knapper å pirre. 😄 Veldig greit plassert er de også, i forhold til å ha munnen der og en hånd på staken. 

Mine egne brystvorter virker dessverre ikke seksuelt. Dette er nok mer individuelt enn kjønnsbestemt. 

Anonymkode: fc5ba...806

• Liker 1
Skrevet

Min manns brystvorter er veldig sensitive. Deilig!

Anonymkode: ef6e1...9d6

Skrevet
På 18.9.2020 den 1.17, AnonymBruker skrev:

Eksen min hadde noen ekstremt sensitive brystvorter, spesielt den venstre. Noen lette rapp med tungen, litt forsiktig biting, eller øm kniping og han kom som et skudd. I tillegg hadde han et punkt i øvre del av korsryggen som gjorde han helt tullerusk hvis jeg trykket på det - spesielt rett etter at han hadde kommet. Han sa at det var som en ekstra-orgasme. 

Hvis jeg var i "slem pike"-hjørnet når vi hadde sex i misjonærstillinga, pleide jeg å låse han fast med beina mine, stimulere venstre brystvorte, og trykke på ryggpunktet samtidig. Det er ganske deilig å være kvinne på 1,60 og kunne merke at en to meter lang mann vrir og vrenger på seg i vellyst, men ikke kommer seg løs  😈

Anonymkode: baf4e...b08

Deilig må det være, han vrir å vrenger seg å stønner noe infernalskt👍🌞❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...