Thomasine Skrevet 22. juli 2005 #1 Skrevet 22. juli 2005 Jeg trenger en god bh som jeg kan bruke til bar rygg eller til dype utringninger - både foran og bak... Finner bare slike opptil c-cup... Må da finnes slike til oss som er litt mere barmfagre enn som så...??!!
Samantha Skrevet 22. juli 2005 #2 Skrevet 22. juli 2005 Veit ikkje heilt kor bar rygg du vil ha då, men.. Til for eksempel halternecktoppar brukar eg dei vanlige BH`ane mine. Tar av eine stroppa og festar den andre stroppa sånn at den går rundt halsen. Altså; løsnar den delen som er på "ryggen" og festar på sjølve cupen. (Uff, det vart rotete!!) Men då må det sjølvsagt vere BH me avtagbare stropper (noko dei fleste mine er).
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2005 #3 Skrevet 23. juli 2005 Du får kjøpt sånn teip til å feste puppene med, men det er jo en grense for størrelse der og.. Husker jeg kjøpte Dcup teip på sparkjøp en gang hvertfall. Har sett de selger slik teip på h&m og på Lindex.
Thomasine Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2005 Ja, skal se etter bh'er med avtagbare stropper. Vet ikke om de finnes i str DD? Innbiller med at slik tape ikke funker for meg... Vil ikke ha pupper liggende på mellomgulvet...
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2005 #5 Skrevet 24. juli 2005 Problemet er vel, som allerede nevnt, tyngdekraften. Det er kanskje relativt lett å holde små eller middels store pupper oppe uten særlig støtte, men det blir verre med økende cup-størrelser. Men hør i en skikkelig undertøysbutikk, de kan sikkert hjelpe deg videre.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2005 #6 Skrevet 25. juli 2005 Jeg har sett flere bher med avtagbare stropper ("balconette") på Lindex i str DD. I litt finere /dyrere butikker har de helt sikkert bedre utvalg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå