Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en god bh som jeg kan bruke til bar rygg eller til dype utringninger - både foran og bak... ;)

Finner bare slike opptil c-cup... :sur:

Må da finnes slike til oss som er litt mere barmfagre enn som så...??!! :overrasket::)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikkje heilt kor bar rygg du vil ha då, men..

Til for eksempel halternecktoppar brukar eg dei vanlige BH`ane mine. Tar av eine stroppa og festar den andre stroppa sånn at den går rundt halsen. Altså; løsnar den delen som er på "ryggen" og festar på sjølve cupen. (Uff, det vart rotete!!)

Men då må det sjølvsagt vere BH me avtagbare stropper (noko dei fleste mine er).

Gjest Gjest
Skrevet

Du får kjøpt sånn teip til å feste puppene med, men det er jo en grense for størrelse der og.. Husker jeg kjøpte Dcup teip på sparkjøp en gang hvertfall. Har sett de selger slik teip på h&m og på Lindex.

Skrevet

Ja, skal se etter bh'er med avtagbare stropper. Vet ikke om de finnes i str DD?

Innbiller med at slik tape ikke funker for meg... Vil ikke ha pupper liggende på mellomgulvet... :overrasket:;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Problemet er vel, som allerede nevnt, tyngdekraften. Det er kanskje relativt lett å holde små eller middels store pupper oppe uten særlig støtte, men det blir verre med økende cup-størrelser. Men hør i en skikkelig undertøysbutikk, de kan sikkert hjelpe deg videre.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har sett flere bher med avtagbare stropper ("balconette") på Lindex i str DD. I litt finere /dyrere butikker har de helt sikkert bedre utvalg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...