Gå til innhold

Ville du valgt dame 30 eller dame 45?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor? Og hva er din alder? 

Anonymkode: 689a3...69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 45, kunne valgt alt fra 35 til 50, men ikke noen som ønsker (flere) barn, så det vil ha ganske mye å si.

Anonymkode: 9ed21...4eb

• Liker 3
Skrevet

Ville valgt den jeg hadde kjemi med.

Anonymkode: 3617e...d26

• Liker 8
Skrevet

For noen år siden pulte jeg bl.a. ei på 45. Interessant i denne sammenhengen var at venninna hennes var 33.

Saka var den at hun på 45 som jeg faktisk pulte, var mye mer sprudlende, penere enn venninna. Venninna bar mye mere preg av forfall. Så defor ble det til at jeg "tonte flagg" på den eldste.

Det er ikke sikkert jeg hadde fått snøret i bånn på den yngste om jeg hadde prøvd meg, men det er irrelevant her.

Moral: det er ikke alderen, men hva du gjør med deg sjøl, som er poenget.

• Liker 2
Skrevet

Ville valgt kvinne på 25-30......

Anonymkode: 5ba45...b44

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, draug 75 skrev:

Enig i den, men det kommer veldig på om det er for gøy og sex eller om det er for kjæreste og sex...?

For gøy kunne jeg ha tenkt meg begge, men som kjæreste ville jeg ha valgt hun på 45. Vi har nok så mye mere til felles å snakke om... Men så er det nok slik at hvis man treffer den rette har jo ikke dette så mye betydning lenger. Og tror nok ei på 30 yter mere etter hvem hun liker best. I min verden yter jeg maksimalt hver gang, jeg vil jo så gjerne flere enn en runde. Det er nok en blandt annet en årsak, at jeg har hatt så mange elskerinner under teppenet helt til lunch❤️

Skrevet
5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

I min verden yter jeg maksimalt hver gang, jeg vil jo så gjerne flere enn en runde. Det er nok en blandt annet en årsak, at jeg har hatt så mange elskerinner under teppenet helt til lunch❤️

Mhm, særlig. Kanskje i din fantasi, ja.

Anonymkode: 872db...6b7

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, draug 75 skrev:

For noen år siden pulte jeg bl.a. ei på 45. Interessant i denne sammenhengen var at venninna hennes var 33.

Saka var den at hun på 45 som jeg faktisk pulte, var mye mer sprudlende, penere enn venninna. Venninna bar mye mere preg av forfall. Så defor ble det til at jeg "tonte flagg" på den eldste.

Det er ikke sikkert jeg hadde fått snøret i bånn på den yngste om jeg hadde prøvd meg, men det er irrelevant her.

Helt korrekt !    Alder er bare et tall, og den står heller ikke risset inn i pannen på folk. Den eldste dama jeg har pult, var 35 år eldre enn meg. Jeg holdt på å få sjokk, måtte sjekke det på nettet etterpå om hun løy. Noen har det bare, hun så bedre ut enn mange 25-30 år yngre, samtidig så sprudlende vital og ungdommelig til sinns. En helt naturlig erotisk utstråling  over seg uten å være tilgjort eller vulgær.

Anonymkode: 645f0...e01

• Liker 1
Skrevet

30, det er nærmest min egen alder på 37. Er ikke dermed sagt at en på 45 hadde vært totalt uaktuelt, men det er jo mindre sannsynlig med en match den veien.

Anonymkode: f9c9f...6f4

Skrevet

Jeg datet ei "bra" dame for ikke lenge siden. Hun var 32. Hun virket voksen og hadde to barn og var ferdig med det. Men desverre falt hun mere for en player som nå har dumpa henne. Hun prøvde å ta kontakt igjen, men jeg er ikke interessert mere. 

Nå dater jeg ei på 50. Hun virker mye mere rolig og mye mere satt. Tryggere og ikke så opptatt av at alle må like henne. Synes det virker som damer på denne alderen vet hva det går ut på og at de er ferdige med å stadig prøve nye ting. De er interesserte i en stabil situasjon selv om det blir noen år imellom oss.  

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Nå dater jeg ei på 50. Hun virker mye mere rolig og mye mere satt. Tryggere og ikke så opptatt av at alle må like henne. Synes det virker som damer på denne alderen vet hva det går ut på og at de er ferdige med å stadig prøve nye ting. De er interesserte i en stabil situasjon selv om det blir noen år imellom oss.  

"Problemet" med de som nærmer seg 50 er jo at de er så deilige og kosklein at man ikke får dra hjem før langt utpå ettermiddagen🤭 

Skrevet
11 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

"Problemet" med de som nærmer seg 50 er jo at de er så deilige og kosklein at man ikke får dra hjem før langt utpå ettermiddagen🤭 

Akkurat det passer helt fint her i gården. 

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

30, det er nærmest min egen alder på 37. Er ikke dermed sagt at en på 45 hadde vært totalt uaktuelt, men det er jo mindre sannsynlig med en match den veien.

Anonymkode: f9c9f...6f4

Ja 8 års aldersforskjell er jo ekstremt mye mer enn 7 års aldersforskjell. 😂😂😂

Anonymkode: 3617e...d26

• Liker 8
Skrevet

Synes 30 blir litt gammelt. Hva med dame 20?

Anonymkode: eba7a...1ae

Skrevet

Hadde valgt ei på 30.

Kvinne 41

Anonymkode: 47f8e...e73

Skrevet

Ei kjerring på 45 er vel ofte knusktørr? Tar heller en duggfrisk jente på 30. 

Anonymkode: 7adee...aaf

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Og hva er din alder? 

Anonymkode: 689a3...69a

37, Det kommer jo helt an på hvilken dame jeg likte best.

Alderen i seg selv hadde ikke hatt noen +/- påvirkning eller betydning.

• Liker 1
Skrevet (endret)

23-32 de er ikke så komplisert.. Helt Enkelt!

Orker kke gå gjennom regla hva gjør du, hva gjør jeg, bla bla...😉 

M35

Itillegg du kan få trusa etter sexen 😍 og der er ++

Endret av Coolzero2013
Glemt alderen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...