AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 Hei! Drevet litt utforskning innefor analsex siste året og begynner å bli veldig glad i det. Penetrering osv er deilig og sjelden/aldri vondt, men jeg klarer ikke å få orgasme av bare analsex. Hørte en podcast i vinter der dem sa at både mannen og kvinnen kunne komme kjapt under analsex, men jeg klarer hvertfall ikke før partneren min kommer. Kommer dere av ren analsex? Hva er triksene? Anonymkode: d49ee...feb
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #2 Skrevet 17. september 2020 Hva mener du med "bare" analsex? Vil jo finne det naturlig at du stimulerer klitoris samtidig. Anonymkode: 6de59...05c 8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Skrevet 17. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med "bare" analsex? Vil jo finne det naturlig at du stimulerer klitoris samtidig. Anonymkode: 6de59...05c Og den komboen vil rocke båten. Dama beskriver disse som sterke og annerledes. Går visst langt ned i beina og oppover ryggen. Kjapt kommer de også. Trenger ikke dytte inn halve kølla(23), før hun kommer med et drønn. En annen ting er at hun blir lett emosjonelt satt ut under og etter anal orgasme. Hun opplever underkastelsen, nærheten, tryggheten og den sterke orgasmen som noe befriende. Deilig kos før, under og etter. Nært. Dette gjør jeg kun for hennes skyld. Selv er jeg mer vanilje. Det tar jo noe av opplevelsen når en må bruke lang tid på å få inn en penis med stor omkrets i en kroppsåpning som er trang og full av nerver. Men det veid opp mot hennes opplevelse gjør at det er verdt det en gang i blant. Hun sier at hun i dagesvis minnes på nytelsen, og mestringen av å ha tatt i mot, min store. En følelse hun beskriver som deilig ømhet. Kanskje det er tid for en ny runde for hennes skyld. Ja, kanskje det. Anonymkode: 67742...5aa 3
Gjest Tranma Skrevet 18. september 2020 #4 Skrevet 18. september 2020 På 17.9.2020 den 8.04, AnonymBruker skrev: Og den komboen vil rocke båten. Dama beskriver disse som sterke og annerledes. Går visst langt ned i beina og oppover ryggen. Kjapt kommer de også. Trenger ikke dytte inn halve kølla(23), før hun kommer med et drønn. En annen ting er at hun blir lett emosjonelt satt ut under og etter anal orgasme. Hun opplever underkastelsen, nærheten, tryggheten og den sterke orgasmen som noe befriende. Deilig kos før, under og etter. Nært. Dette gjør jeg kun for hennes skyld. Selv er jeg mer vanilje. Det tar jo noe av opplevelsen når en må bruke lang tid på å få inn en penis med stor omkrets i en kroppsåpning som er trang og full av nerver. Men det veid opp mot hennes opplevelse gjør at det er verdt det en gang i blant. Hun sier at hun i dagesvis minnes på nytelsen, og mestringen av å ha tatt i mot, min store. En følelse hun beskriver som deilig ømhet. Kanskje det er tid for en ny runde for hennes skyld. Ja, kanskje det. Anonymkode: 67742...5aa Godt å se du har en deilig snurrebass på 23 cm 🤤
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #5 Skrevet 18. september 2020 Jeg kan ikke skjønne at noen damer får orgasme bare ved analsex. Det er noe jeg kun gjør for å glede partner en gang i blant og da bruker jeg en rabbit vibrator samtidig for å få noe nytelse. Og da får jeg MYE nytelse. Anonymkode: 41bd4...33e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #6 Skrevet 18. september 2020 Nå har jeg ikke analsex lenger men har hatt det før og da fikk jeg orgasme uten klitorisstimulering men det var vel fordi jeg kan få vaginalorgasme også og om man har analsex i en vinkel så penis presser mot vagina så blir det jo mye de samme nervene som stimuleres. Anonymkode: 35561...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #7 Skrevet 18. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå har jeg ikke analsex lenger men har hatt det før og da fikk jeg orgasme uten klitorisstimulering men det var vel fordi jeg kan få vaginalorgasme også og om man har analsex i en vinkel så penis presser mot vagina så blir det jo mye de samme nervene som stimuleres. Anonymkode: 35561...0dd Hvilken vinkel da? Vil gjerne få mer ut av analsex selv siden partner er såååå glad i det. Anonymkode: 41bd4...33e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #8 Skrevet 18. september 2020 På 17.9.2020 den 8.04, AnonymBruker skrev: Og den komboen vil rocke båten. Dama beskriver disse som sterke og annerledes. Går visst langt ned i beina og oppover ryggen. Kjapt kommer de også. Trenger ikke dytte inn halve kølla(23), før hun kommer med et drønn. En annen ting er at hun blir lett emosjonelt satt ut under og etter anal orgasme. Hun opplever underkastelsen, nærheten, tryggheten og den sterke orgasmen som noe befriende. Deilig kos før, under og etter. Nært. Dette gjør jeg kun for hennes skyld. Selv er jeg mer vanilje. Det tar jo noe av opplevelsen når en må bruke lang tid på å få inn en penis med stor omkrets i en kroppsåpning som er trang og full av nerver. Men det veid opp mot hennes opplevelse gjør at det er verdt det en gang i blant. Hun sier at hun i dagesvis minnes på nytelsen, og mestringen av å ha tatt i mot, min store. En følelse hun beskriver som deilig ømhet. Kanskje det er tid for en ny runde for hennes skyld. Ja, kanskje det. Anonymkode: 67742...5aa Så, det er klitorisorgasme mens hun tas i rumpa. Det er ikke det samme som at hun får orgasme av analsex. Anonymkode: 3383a...009
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #9 Skrevet 18. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilken vinkel da? Vil gjerne få mer ut av analsex selv siden partner er såååå glad i det. Anonymkode: 41bd4...33e Ærlig talt. En vinkel mot vagina sier hun jo. Anonymkode: d3d31...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #10 Skrevet 18. september 2020 Jeg får alltid klimaks ved bæsje. Anonymkode: 615e9...1df 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #11 Skrevet 18. september 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ærlig talt. En vinkel mot vagina sier hun jo. Anonymkode: d3d31...5ac Jizzes, kunne vært snakk om en spesiell stilling daah. Anonymkode: 41bd4...33e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #12 Skrevet 18. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken vinkel da? Vil gjerne få mer ut av analsex selv siden partner er såååå glad i det. Anonymkode: 41bd4...33e 78 grader nord vinkel. Anonymkode: 59d33...49d 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #13 Skrevet 18. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 78 grader nord vinkel. Anonymkode: 59d33...49d Ha. Ha. Anonymkode: 41bd4...33e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #14 Skrevet 22. september 2020 På 18.9.2020 den 17.25, AnonymBruker skrev: Jeg får alltid klimaks ved bæsje. Anonymkode: 615e9...1df Litt tabu det her. Men dette er noe jeg også har opplevd. I sommer var jeg et par uker på telttur med noen venner. Veldig primitivt så vi måtte gå på do utendørs ikke bare for å tisse men også for å bæsje. Jeg merket da, når jeg satt på huk, at jeg fikk nesten som en orgasme når jeg bæsjet. Anonymkode: 00d57...6c4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #15 Skrevet 23. september 2020 Jeg har et litt ambivalent forhold til analsex. Jeg føler meg ikke komfortabel med det, samtidig har jeg fått mine sterkeste orgasmer når vi har hatt noen varianter av det. Jeg har bare hatt "ordentlig" analsex to ganger, begge ganger overtalt med alkohol. Jeg kom som et tordenvær, begge gangen. Noen andre ganger har mannen stimulert anus og etter hvert fingerpult meg bak når jeg nærmer meg toppen. Han har ignorert forsøkene mine på å skyve vekk hånden hans, og heller intensivert når jeg nærmet meg klimaks. Da har jeg også kommet sterkere enn ellers. Når han forteller meg dette, at jeg tydeligvis er veldig mottakelig analt, blir jeg flau og litt engstelig for at jeg skitner til noe. Jeg fortsetter å skyve ham bort når han rører meg der, men vil egentlig at han skal gjøre det. Jeg vil bare ikke at det skal se ut som om jeg vil det. Anonymkode: aecad...2a3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå