AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 Ok! Jeg bor alene. I en blokk. Ytterdøren er låst, og alle vinduer er låst (ingen terrasse). Satt på do nå med toalettdøren ÅPEN (siden jeg bor alene gjør jeg alltid det). Så plutselig SMELLER døren igjen. Sånn skikkelig. Ingenting står på gløtt, eller er åpent. Leiligheten/blokken er veldig ny, så det er ingen skjeve dører eller annen slitasje. Hva i huleste var dette? Er skitredd, og får ikke sove. Det er helt stille i blokken (lydtett). Døren smalt bare. Ingen lyd før eller etter, bare denne døra som slo igjen. Er så redd!! Anonymkode: c1581...69d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #2 Skrevet 16. september 2020 Please!! Anonymkode: c1581...69d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #3 Skrevet 16. september 2020 Noen som går igjen da sikkert. Som syntes du burde lukke døra på wc. Anonymkode: 82a40...812 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #4 Skrevet 16. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som går igjen da sikkert. Som syntes du burde lukke døra på wc. Anonymkode: 82a40...812 Ikke tull med dette. Har tatt sovemedisin nå for å roe nervene. Det er såpass nytt her så skjønner ikke hvordan det kan være et spøkelse Anonymkode: c1581...69d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #5 Skrevet 16. september 2020 Har du sjekket leiligheten? Du har sikkert noen luskende rundt nå. Anonymkode: b1342...c16
Matas Skrevet 16. september 2020 #6 Skrevet 16. september 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg