Jens Skrevet 22. juli 2005 #1 Skrevet 22. juli 2005 Vi har nå vært på tre uker ferie med vår sønn på 2,5 måned. Han har til idag sovet i bære baggen sin, men da vi kom hjem idag, la vi han i en vugge vi har på soverrommet vårt. Han brukte litt lenger tid på å sovne enn vanlig. Det jeg lurer på er om han merker att sengen han ligger i er en seng han ikke er vant til. Om en uke skal han sove hos mamma igjen, og da skal han sove i bære baggen. Vil han ha vanskelig heter med å sovne da??Og snart skal vi jo legge han på eget rom i enda en ny seng. Har det noe å si?
monja Skrevet 22. juli 2005 #2 Skrevet 22. juli 2005 Å ja, det merker de. Gutten vår lå i bag'en (oppi vugga) de første 3 mnd. Så prøvde vi å flytte han over i vugga, men da ville han ikke sove. Så han ble lagt i bagen igjen. Etter en mnd til la vi han på nytt i vugga, men jeg la et pledd rundt kantene der han skulle ligge med hodet. Da gikk det bra. Da han flytta over i sprinkelsenga hadde vi igjen lagt godt rundt der han skulle ligge med hodet og da gikk det bra. Så erfaringen min er at når det blir for romslig rundt dem sover de mest urolig. De liker å ha det litt lunt og godt disse små.
Trill Skrevet 23. juli 2005 #3 Skrevet 23. juli 2005 Vår gut merka vertfall veldig godt kor han sov- allerede dei første vekene. Så det er ikkje unaturlig at det er litt vanskelig å få dei til å sove når dei e på nye plassa.
missluna Skrevet 23. juli 2005 #4 Skrevet 23. juli 2005 Min lille begynte å sove i kurv da vi kom hjem fra sykehuset. Dette gikk bra de første ukene, men så ville han ikke det mer, han ville heller ligge mellom meg og sambo i dobbeltsengen. Hvis han ikke fikk det, skrek han hele natten. Nå han han fått sprinkelseng og trives godt i den Så her er nok greia at han vil ha det mer romslig. Merket det også da jeg var på tur noen dager nå i sommer, da la jeg han i vognbaggen sin, og han klarte ikke roe seg ned før jeg la han i midten mellom meg og min kjære igjen. Vet det ikke er sundt for ungen å ligge i modten i dobbeltsengen når de er så små(min lille er fem uker gammel), så jeg er veldig lettet over at han liker den nye sprinkelsengen sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå