tussi84 Skrevet 16. september 2020 #1 Del Skrevet 16. september 2020 Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden, da dette handler om å få kjøpt madrass en seng jeg arvet for noen år siden. Vi har en seng fra før men den begynner å synge på siste verset, og madrassene vi allerede har er 90 × 200 i str per seng Så tenkte å kvitte oss med senga. Senga jeg har arvet derimot har målene 90× 190 cm per seng, så madrassen som vi har vil jo bli for lange. Tenkte derfor å enten skaffe 2 madrasser i str 90×190, eller en madrass i str 180 × 190. Det siste hadde egentlig vært det beste siden vi snart venter en baby som mulig sovner mellom oss av og til. Tenkte på det og overmadrass i samme str. Men det er jo så vanskelig å få tak i disse målene? Alle steder har jo kun 200 cm lange madrasser nå. Hvor kan jeg få kjøpt 190? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #2 Del Skrevet 17. september 2020 Jysk har 90x190. Anonymkode: 5ce00...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Del Skrevet 17. september 2020 Det går fint an å kutte ti cm av en 200 cm skumplastmadrass. Ellers, med en god overmadrass merker du ikke om hovedmadrassen er delt på midten. Anonymkode: ced3b...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #4 Del Skrevet 17. september 2020 Kanskje her: https://www.stjernemadrassen.no/spesialmal-16467s.html Anonymkode: c5ad7...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå