AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 Den tråden er vist over 7.000 ganger på kort tid. Jeg har nå lest igjennom den og det er ganske påfallende at det er det kvinnelige kjønn som prøver å rapporter til facebook, konfrontere menn i den lukkede gruppen, tipse politiet og gjøre opplysninger kjent så dette ikke skjer med andre barn. Bryr menn seg mindre? Uansett, takk damer, jeg blir helt rørt. Vi trenger sånne som dere i samfunnet❤ Anonymkode: e96b2...f28 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #2 Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den tråden er vist over 7.000 ganger på kort tid. Jeg har nå lest igjennom den og det er ganske påfallende at det er det kvinnelige kjønn som prøver å rapporter til facebook, konfrontere menn i den lukkede gruppen, tipse politiet og gjøre opplysninger kjent så dette ikke skjer med andre barn. Bryr menn seg mindre? Uansett, takk damer, jeg blir helt rørt. Vi trenger sånne som dere i samfunnet❤ Anonymkode: e96b2...f28 Jeg lurer da vi vet at det er mange menn her inne, de er jo spesielt aktive på sexualforumet og singelliv. Og tråden er vist 7000 ganger, er virkelig ingen menn? Anonymkode: e96b2...f28 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå