Gå til innhold

Har du lyst til å gjøre endringer i livet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre her som tenker det samme som meg, at det hadde vært gøy å gjøre store endringer i livet, flytte eller ta nye sjanser? Jeg begynner å nærme meg slutten av tyveårene og har det siste året vært lei av det meste egentlig og ønsker å gjøre noe helt nytt, flytte til et annet land, dra på en backpacking tur (når det er mulighet for det) og bare leve livet uten å tenke på rutiner og alt det andre A4-livet innebærer. Jeg er ikke gift eller har barn så jeg har ingen store begrensninger. Er det noe som tenker i samme bane eller gjort noe lignende? Trenger ikke å være store endringer, men endringer som har gitt dagene litt mer mening. 

Anonymkode: dccac...9ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig lyst! Bare økonomien som stopper meg

Skrevet

Ja, trenger en forandring i livet.

Skrevet

Gjør det! Jeg har vært på backpacking flere ganger og jobbet som frivillig i to ulike asiatiske land (4 mnd / 1 år), samt bodd i et annet europeisk land. Finn ut hva du har lyst til og hopp i det :)

Anonymkode: df721...86b

Skrevet

Jeg er ferdig forandret jeg nå. Nå skal jeg lene meg tilbake i den grad det går og gjøre nada. Har flyttet, byttet jobb og mann, slanket meg 50 kg, fått meg hund, fått bedre økonomi, blitt "bra" etter å ha slitt psykisk siden barndommen. Så nå er det nok forandring for en stund.

Anonymkode: a9d79...911

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...