Gå til innhold

Hvor lenge brukte du bedside crib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er vektrestriksjoner og ikke anbefalt bruk etter at baby kan sitte selv på den bedside criben jeg har, hvor lenge brukte du din? Jeg har ikke plass til sprinkelseng på soverommet vårt men mini våkner fortsatt 100 millioner ganger om natten så det sitter langt inne å flytte over på eget rom foreløpig. 

Anonymkode: 5e814...1d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 5 mnd, og tipper hun passer oppi der i 2-3 mnd til, eventuelt til hun sitter/reiser seg opp etter kanten(forrige baby begynte å heise seg opp etter kantene lenge før han kunne sitte ordentlig).

Har samme problem som deg, og jeg tenker at vi må flytte en madrass inn til rommet hennes, så en av oss sover på gulvet inntil sprinkelsenga der inntil videre

Anonymkode: 8b8bc...5b7

• Liker 2
Skrevet

Venninnen min måtte gi den opp etter 4 mnd, da var babyen for lang og tung. 

Vi hadde det aldri. Vi tok ut nattbordene på soverommet, og skjøv sengen vår helt inn i et hjørne, og tok klærene ut av klesskapet, så klarte vi kneke sprinkelsengen mellom vår seng og klesskapet (som vi da ikke kunne åpne døren på). Vel verdt det, synes vi, så slapp vi bruke penger på en seng som er ubrukelig etter noen få måneder. 

Anonymkode: c8a56...b53

Skrevet

Vi brukte bare sprinkelseng med ene sida av som bedsidecrib. Der lå han til han var ca 7 mnd og begynte å forflytte seg mye i senga selv. 

Anonymkode: 3a504...c26

Skrevet

Brukte et par tre fire mnd, men hun ville ligge inntil så da ble det mest samsoving 😊 

Anonymkode: 4b77f...607

Skrevet

Kommer an på bedsiden. Hadde troll til første og måtte bytte rundt 5 mnd. Nå har vi chicco og den holder nok mange mnd til mtp plass. Spørsmålet blir når lillemann blir for mobil :)

Anonymkode: 7629a...c8c

Skrevet

Rundt 6mnd. Var mer enn stor nok plass, men hun begynte å "klatre"/ reise seg. 

Anonymkode: 03e9f...4b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...