AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 Og at man må ordne seg selv? Anonymkode: 61e81...890
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #2 Skrevet 16. september 2020 Jeg vet ikke hva som er normalt men her kommer dama i 98% av gangene og gubben i 95%. Anonymkode: 74673...1f6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #3 Skrevet 16. september 2020 Du bør ihvertfall fortelle han hva som skal til siden alle kvinner er forskjellige. Det som fungerer med Eva fungerer ikke nødvendigvis med Lena eller Siri. Kommunikasjon er nøkkelen.. Anonymkode: 64bff...11f 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #4 Skrevet 16. september 2020 Ja. Kvinner er mer kompliserte på dette området enn menn. Noen kommer av vanlig penetrering. Noen må ha en viss stilling for å komme. Noen må få klitten stimulert på en viss måte for å komme. Som kvinne er det viktig å kommunisere hva man vil at mannen skal gjøre. Man kan altså ikke bare ligge der og forvente at mannen skal ordne med orgasme for deg. Man må kommunisere. Jeg er ikke den som kommer veldig lett. Det må en viss stilling til, og jeg må også føle meg komfortabel med partneren. Det tar litt jobb for meg å komme med en partner, så jeg gidder ikke å skal komme hver gang jeg har sex. Jeg forteller derfor fyren det, også når jeg ønsker å komme, så tar jeg initiativ til stillingen og ordner det selv (med hans hjelp). Menn er ikke tankelesere. Man må selv kommunisere hva man liker, hva som funker og ikke funker. Anonymkode: 636f4...da4 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #5 Skrevet 16. september 2020 Jeg hadde ikke syntes det var greit, det hadde blitt med den gangen for å si det mildt. Anonymkode: 30af7...476 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #6 Skrevet 16. september 2020 De vet hva som skal til, men får det ikke til bare. 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør ihvertfall fortelle han hva som skal til siden alle kvinner er forskjellige. Det som fungerer med Eva fungerer ikke nødvendigvis med Lena eller Siri. Kommunikasjon er nøkkelen.. Anonymkode: 64bff...11f Anonymkode: 61e81...890
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #7 Skrevet 16. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke syntes det var greit, det hadde blitt med den gangen for å si det mildt. Anonymkode: 30af7...476 Dust Anonymkode: 4efbf...c8d 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #8 Skrevet 16. september 2020 Hva er det som er "normalt", og hvem definerer dette? Hvorfor skal alt man gjør sammenlignes med hva som er "normalt"? Hvorfor ikke definere selv hva man ønsker, for så å kommunisere dette med partneren, uavhengig av hva som er normalt for andre? Anonymkode: 38350...bd0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #9 Skrevet 16. september 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dust Anonymkode: 4efbf...c8d Vil du ha sex med en kvinne som ikke får deg til å komme gang på gang? Anonymkode: 30af7...476 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #10 Skrevet 17. september 2020 Vaginalt eller på andre måter. Vaginalt er jo mindre vanlig, mer enten eller. Resten er oftest null problem. De beste er de som kommer på flere måter. Det er motiverende å kunne bidra til at de har en flott opplevelse. Fungerer det, gjør vi det. Og samøvelse gjør mestere - ikke mester. Damer som trener evner oftere å komme. Overvektige østrogenbomber sliter oftere. Godt dama holder seg i form og spiser sunt 💑 Anonymkode: 938e3...556
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #11 Skrevet 17. september 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vaginalt eller på andre måter. Vaginalt er jo mindre vanlig, mer enten eller. Resten er oftest null problem. De beste er de som kommer på flere måter. Det er motiverende å kunne bidra til at de har en flott opplevelse. Fungerer det, gjør vi det. Og samøvelse gjør mestere - ikke mester. Damer som trener evner oftere å komme. Overvektige østrogenbomber sliter oftere. Godt dama holder seg i form og spiser sunt 💑 Anonymkode: 938e3...556 Litt umoden? 😊 Anonymkode: 8e92d...4e9
Bamseklemmer Skrevet 17. september 2020 #12 Skrevet 17. september 2020 Det er uløsningsmekanismen som ikke fungerer, du skulle ha vært på service og holdt vedlikehold, hvilket årstall er du og har du gått mange mil? Neida, tuller bare, men sammenligningen er mye større enn vi tror... jeg hadde nesten null trykk men ble reparet med kegeløvelser, det fikk opp blodsirkulasjon og derved hardere ereksjon og utholdenhet, det er litt hånd i hanske...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå