Gå til innhold

Hvor\hvordan fant du din kjære?  

43 stemmer

1. 1. Hvor\hvordan fant du din kjære?

• Skole
      3
    • Jobb
      8
    • Gjennom venner
      11
    • Datingtjeneste
      0
    • Chatting
      9
    • Klubb\Miljø
      5
    • Forum
      1
    • Tilfeldighet
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jobb troner høyest, men jeg er nysgjerrig på resten av rekkefølgen:) Fortelle gjerne litt mer om hvordan det skjedde og.

Nå er jeg single igjen, men ex'en fant jeg på en chattekanal, og ble kjent med ham da jeg fikk vite av en kamerat av ham at vi hadde samme musikksmak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kombinasjon av tilfeldighet og chatting vil jeg si....

Det VAR en chattekanal, men det var en chattekanal for bare beboere på det studenthjemmet vi begg bodde på, som var satt opp med bar tingang for bare oss, fordi ansvarlige ved studentsamskipnden hadde glemt å fornye internettkontrakta, så vi hadde inne internett. Da satte nettverkskgrupp opp en intern/lokal irc-knal, der vi kunne chatte av oss de verste abstinensene.

Ikke så mange andre enn nettverksgruppa som titta inn, men eg gjorde.... og vips....

Skrevet

Jeg stemte på "annet" jeg. Jeg traff mannen min da han jobba som dørvakt og jeg var på byen. Det sa bare pang, og det er jammen snart 10 år siden nå.

Skrevet

Jeg stemte på "annet", for av alle merkelige steder så traff vi hverandre da vi begge lå på sykehus og var pasienter på samme avdeling! Det er fem år siden og nå er vi gift. :)

Gjest synseren
Skrevet

Vi traff hverandre på byn. Er glad han ikke ble kapret av en annen kvinne!! Han vil jeg ha for meg selv :icon_lol:

Skrevet

Møtte han på jobben. Han var forlovet. Da vi ble forelsket, ga jeg han 14 dager på å flytte fra samboeren, ellers ville jeg "skru av" følelsene. Han flyttet. Nå har vi vært sammen i 3 år.

Gjest Milah
Skrevet

Vi møttes første gang igjen om felles venn for flere år siden. Den gangen ble det ikke noe, men vi holdt litt sporadisk kontakt. En kveld begynnte vi å chatte på nettet og fant ut at vi ville treffes og finne på noe.. The rest is history!

Gjest seroxata
Skrevet

Gjennom stampuben min. traff han en kveld jeg var ute på grisefylla, og etter det møttes vi stadig oftere der, og så utviklet det seg bare

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror det må ha vært igjenom Gud. Takk.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Vi møttes på ungdomsskolen. Han gikk i klassen over meg, og jeg hadde ikke lagt merke til ham før vi en dag havnet i snøballkrig mot hverandre. Han tryna meg fullstendig ned i snøen, jeg kikket opp for å se hvem det var og pang! ble kjempeforelska ved første blikk :hjerter_rundt: .

Skrevet

Har liksom "alltid" kjent hverandre. Men ble venner på ungdomsskolen og kjærester da vi begynte på hver vår videregående skole. Nå har vi vært sammen i over 8 år og gift i 3 av dem. :)

Skrevet

Traff ham på utestedet hvor vi begge jobbet, jeg var samboer og han hadde dame. Men så sa det bare pang! Snart seks år siden nå....

Skrevet

Fant min kjære på nett og nå er vi samboere og har en liten gutt på fem uker :)

Gjest Tiny i.i.
Skrevet

Vi møttes i dykkerklubben. Det sa pang på 30 meters dyp, og nå er vesla snart et år. :hjerter_rundt:

Gjest Gjesta
Skrevet

Han kom på min venners-venners bursdagsfest, der vi var godt over to hundre stykker. Dette er skrekkelig mange år siden, faktisk fjorten år siden..................

Skrevet

Det var flere enn jeg trodde som fant kjæresten som gjennom venner. Men det er jo ikke rart når jeg tenker meg om, de som er venner av dine venner kan gjerne ha noe til felles med deg og:)

Men jeg må le av at det ikke er en eneste stemme på datingtjenester:D SÅ dårlige trodde jeg ikke slike tjenester var

Skrevet

På nettet. Jeg studerte i England og chattet på et norsk nettsted, der ble jeg kjent med ham uten at det var noe spesielt inne i bildet, ingen av oss var der for å finne en kjæreste. Den påsken skulle det være treff i Oslo for oss som holdt til på det stedet, og vi ble begge med. Der sa det klikk og vi bestemte oss for å holde kontakten utenom dette nettstedet. Jeg hadde bare et par uker igjen av semesteret før sommerferien, og hele den sommeren bodde jeg hos ham. Så dro jeg tilbake for å fullføre studiet mitt og året etter flyttet jeg sammen med ham. Det er nå 6 år siden, og vi har det helt fantastisk sammen. :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...